نجات مرد سالخورده از میان دود و حرارت

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش نشانان با حضور در محل آتش سوزی یک ساختمان مسکونی، یک نفر مرد سالخورده را از میان دود و حرارت نجات دادند.


به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، نیروهای عملیاتی ایستگاه 47 به همراه گروه امداد و نجات 17 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:46 شب گذشته به شهر ری، محله 13 آبان، خیابان عنایتی اعزام شدند.


توكل قاسمپور افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی، در مورد این حادثه گفت: در قسمت پذیرایی یك ساختمان مسكونی یك طبقه 70 مترمربعی، آتش سوزی رخ داده و زبانه های سرکش آتش در حال سرایت به نقاط دیگر ساختمان بود.


وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، به وسیله تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های آتش شدند.


افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی، اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با بکارگیری تجهیزات فردی به منظور جستجو و نجات محبوس شدگان احتمالی، وارد محل حادثه شدند و یک نفر مرد سالخورده حدودا 70 ساله که دچار دود زدگی جزیی شده بود، را از میان دود و حرارت نجات دادند.


قاسمپور در پایان گفت: آتش نشانان با تلاش همه جانبه، شعله های سرکش آتش را پیش از سرایت به نقاط دیگر ساختمان، مهار و کاملا خاموش کردند و پس از حضور امدادگران اورژانس، فرد مصدوم را در اختیار کادر پزشکی اورژانس قرار دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;