شعله های آتش در انبار کاغذ دیواری

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی بامدادی در انبار کاغذ دیواری، با تلاش نیروهای چهار ایستگاه آتش نشانی، مهار و کاملا خاموش شد.


پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۰ ، ۹ ، ۱۴ و ۷۹ به همراه یک دستگاه تانکر آب با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۰۰:۱۶ بامداد امروز به سمت شهر ری، خیابان شهید غیبی، کوچه زهره وند حرکت کردند.


به گفته بهنام ریاضی معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، در محوطه یک انبار کاغذ دیواری به مساحت تقریبی ۲ هزار مترمربع، یک کانکس که از آن به عنوان انبار سیلندرهای گاز مایع ۱۱ کیلویی و قوطی های رنگ و اکلیل استفاده می شد، دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش به دو دستگاه خودرو وانت نیسان و یک دستگاه خودرو سواری پراید که در مجاورت کانکس قرار داشتند، سرایت کرده بود.


وی افزود: شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به خودروها و انبارهای اطراف بود و سوپاپ سیلندرهای گاز مایع داخل کانکس عمل کرده بود که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، به تجهیزات انفرادی مجهز شدند و با بکارگیری لوله های آبرسانی از چندین سمت، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.


معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی، تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی، با ورود به محل حادثه حدود ۱۳ دستگاه سیلندر گاز مایع را از داخل کانکس خارج کرده و ضمن سرد کردن بدنه آن ها، سیلندرها را به محلی امن انتقال دادند.


ریاضی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش همه جانبه، آتش سوزی را قبل از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;