ناوگان حمل و نقل شهر تهران برقی می شود

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سفر شهردار تهران به چین برای برقی‌سازی اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت‌های پایتخت مذاکراتی صورت گرفت.
به گزارش تاسیسات نیوز، پرویز سروری در حاشیه آغاز یکصد و هشتاد و ششمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان این که امروز تجلیل از مدال‌آوران مسابقات هانگژو در صحن شورا انجام خواهد شد، اظهار داشت: ادامه بررسی اساسنامه سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران از دیگر دستورکارهای جلسه امروز است.
وی با بیان این که قرار دادن بالن‌ها از اقدامات خلاقانه شهرداری برای معرفی پروژه‌های شهر بود، یادآور شد: موضوع حادثه رخ‌داده برای یکی از بالن‌ها در حال بررسی است تا بدانیم اشکال کار از کجا بوده است. پیمانکار باید الزامات را رعایت می‌کرد، اما هنوز پروژه آغاز نشده بود.
نایب‌رئیس شورا همچنین به سفر شهردار تهران به چین اشاره کرد و افزود: این سفر بسیار موفقیت‌آمیز بود و خط تولید ۷۹۱ دستگاه واگن افتتاح شده است و حدود یک سال آینده اولین محموله وارد کشور خواهد شد.
براساس گزارش پایگاه خبری شهر، سروری در پایان با بیان این که در این سفر برای برقی‌سازی تاکسی، اتوبوس و موتورسیکلت‌های تهران نیز مذاکراتی صورت گرفت، ابراز امیدواری کرد که ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت توسعه یابد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;