خبر خوش برای مسکن مهر پردیس

جلسه بررسی و رفع مشکلات ملی شهر پردیس در راستای اجرا و پیگیری دستور رئیس‌جمهور به ریاست معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، محسن منصوری با اشاره به تکمیل واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر شهر پردیس، گفت: برای تکمیل ۱۹ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر در شهر جدید پردیس به زودی تأمین اعتبارات انجام خواهد شد.
وی افزود: مقرر شد برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر با پیشرفت بالای ۳۰ درصد، بانک مسکن تسهیلات لازم در اختیار شرکت شهرهای جدید کشور قرار دهد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور یادآور شد: با ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث خط مترو تهران – پردیس، دولت حمایت‌های لازم را در دستورکار قرار خواهد داد.
منصوری در مورد امتداد طرح آزادراه تهران- پردیس به مشاء دماوند، گفت: باقیمانده این طرح به طول ۱۲ کیلومتر با مشارکت بخش خصوصی و به صورت تفاهم‌نامه با بانک مسکن انجام می‌شود.
به گفته معاون اجرایی رئیس‌جمهور موضوع اصلاح تعرفه‌های عوارض آزادراهی هم به زودی در دولت پیگیری خواهد شد.
براساس این گزارش، جلسه بررسی و رفع مشکلات ملی شهر پردیس با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، کشور، نیرو، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و آموزش، معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;