نائب رئیس اتحادیه آسانسور کشور: اشتغال ۵۰ هزار نفری آسانسور

نایب رئیس اتحادیه کشوری آسانسور گفت: نزدیک به ۵۰ هزار نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در بخش‌های مختلف تولید، طراحی، مونتاژ و سرویس و نگهداری آسانسور در کشور فعالیت دارند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، علیرضا سخاوت با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی تشکیل اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته، ساماندهی فعالان این عرصه در بخش صنعت و صنف است.
وی افزود: ایمنی و آسایش شهروندان در استفاده از آسانسور ارتباط مستقیم با کفیت قطعات و عرضه درست این محصولات به مصرف‌کنندگان دارد.
نایب رئیس اتحادیه کشوری آسانسور، بیان داشت: هر آسانسور متشکل از اجزای برقی، الکترونیکی و مکانیکی است که از استانداردهای بالایی در سطح استانداردهای صنعت هوایی برخوردار است، بر این اساس اتحادیه آسانسور متشکل از متخصصان این صنعت باید وظیفه تامین ایمنی و آسایش شهروندان در این زمینه بر عهده بگیرند.
سخاوت یادآور شد: یکی از راهکارهای تحقق این مهم، رتبه‌بندی و تعیین صلاحیت افراد، شرکت‌ها، تولیدکنندگان و سرویس‌کاران مجاز آسانسور و پله برقی است.
بر اساس این گزارش، نایب رئیس اتحادیه کشوری آسانسور در پایان خاطرنشان کرد: تعداد آسانسورهای فعال در کشور بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزار دستگاه است.
نزدیک به ۵۰ هزار نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در بخش‌های مختلف تولید، طراحی، مونتاژ و سرویس و نگهداری آسانسور در کشور فعالیت دارند.
منبع ایرنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;