موفق به دریافت تندیس سیمین

 

به گزارش تاسیسات نیوز، چهارمین دوره رتبه‌بندی و ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه شستا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و معاونین سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و اعضای هیات‌مدیره و مدیران عامل همه هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه برگزار شد.


بنابر اعلام شرکت نفت ایرانول، برای نخستین بار در شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، تندیس سیمین توسط علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدتقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و مرتضی لطفی مدیرعامل شستا به عیسی اسحاقی مدیر عامل ایرانول اهدا شد.


در چهارمین دوره رتبه‌بندی و ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه شستا، از میان بیش از ۱۱۰ شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و در حضور بیش از ٣٠٠ نفر از مدیران شرکت‌های تابعه شستا، نتایج چهارمین جشنواره رتبه‌بندی و ارزیابی اعلام و به دلیل رشد چشمگیر شاخص‌ها در ایرانول این شرکت به عنوان شرکت برتر و اسحاقی به عنوان مدیر عامل موفق انتخاب شد.


تاکنون در سه دوره گذشته تندیس سیمین به هیچ شرکتی اهدا نشده بود.


فرآیند اجرایی چهارمین دوره رتبه‌بندی و ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه شستا با رویکرد رشد و تعالی شرکت‌ها و با تاکید بر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اوایل دی ماه آغاز شد.


در این دوره از ارزیابی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ‌ها با حضور نمایندگان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شستا، مدیران و کارشناسان هلدینگ و مدیران عامل به همراه تیم مدیریت شرکت‌های تابعه مورد ارزیابی قرار گرفتند.


اصول حاکم بر طرح رتبه‌بندی، مواردی همچون به کارگیری کامل دارایی‌ها و ظرفیت‌های شرکت و کسب حداکثر بازدهی، استفاده از فرصت‌های اقتصادی به منظور توسعه کسب و کار و افزایش ارزش دارایی‌ها، قانونمندی، شفافیت و پاسخگویی در عملکرد، رقابت‌مندی در بازار و ایجاد ارزش برای مشتریان و توجه به خلاقیت، نوآوری و مدیریت علمی را مورد تاکید قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;