مهار آتش در کارگاه تولید شیرآلات

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی کارگاه تولید شیرآلات در جاده خاوران با تلاش آتش نشانان، مهار و خاموش شد.


با اطلاع رسانی کارگران یک کارگاه به سامانه 125، مبنی بر مشاهده دود و آتش از داخل یک کارگاه شیرآلات، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 15:00 عصر دیروز نیروهای عملیات ایستگاه 63 را به همراه نجات 15 و تانکر آب به محل حادثه در جاده خاوران غرب، شهرک صنعتی خاوران، سایت فن آوران، انتهای بلوار کوثر اعزام کرد.


عبدالوهاب نجدی(فرمانده ی آتش نشانان) در این باره گفت: پس از رسیدن به محل مشاهده شد که قسمت بسته بندی یک کارگاه تولید شیرآلات به مساحت ۱۵۰ متر مربع که کارگران در آن مشغول بکار بودند به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده است.


وی افزود: در این حادثه همه کارتن های انبار شده ی آماده ی بسته بندی در معرض آتش سوزی قرار داشت.


وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه همه کارگران قبل از رسیدن آتش نشانان از محل حادثه خارج شده بودند و آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق کارگاه و کشیدن دو رشته لوله ی آبدهی خود را به داخل کارگاه رساندند و با اطمینان از نبود فرد محبوس در میان آتش، شعله های آتش را تحت کنترل خود درآوردند.


نجدی تاکید کرد: با توجه به عدم وجود تهویه ی مناسب و دو طبقه بودن قسمت بسته بندی و وجود حرارت بالا، تمام اجناس طبقه ی دوم دچار سوختگی شده بود، که با تلاش آتش نشانان از رسیدن شعله، بروز خسارت بیشتر و شعله ور شدن آن جلوگیری شد.


وی افزود: نیروهای عملیات در زمان کوتاهی موفق به مهار و خاموش کردن آتش سوزی شدند و پس از ایمن سازی کارگاه، لکه گیری و همچنین انتقال اجناس نیمه سوخته به خارج از کارگاه به ماموریت خود پایان دادند.


این فرمانده ی آتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع کارگران به سامانه 125، از بروز خسارت بیشتر به کارگاه جلوگیری شد واین حادثه هیچگونه مصدومی در بر نداشت.


علت این حادثه توسط کارشناسان منطقه در حال بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;