منفی کردن مبلغ قبض برق

به گزارش تاسیسات نیوز، محققان دانشگاه هادرزفیلد فناوری های جدیدی ابداع کرده اند که امکان به اشتراک گذاشتن انرژی خورشیدی را در میان خانه های مسکونی فراهم می سازد. حدود 1.5 میلیون خانه در انگلستان از برق خورشیدی استفاده می کنند که با توجه به مزایای هزینه و کاهش انتشارات CO2 پیش بینی می شود این رقم تا سال 2020 به 10 میلیون برسد. همچنین سیستم های جدید تشخیص خطا امکان کنترل و حفظ راندمان پنل های آنها را فراهم می سازد.

 

 

 

 

در حال حاضر مصرف کنندگان برق را از تاسیسات فوتوولتاییک تولید می کنند و اگر نتوانند از آن استفاده کنند آن را به شبکه صادر می کنند. خروجی های فوتوولتاییک به صورت غیرقابل پیش بینی تغییر می کند؛ در نتیجه مطابقت عرضه و تقاضا سخت است.

 

 

 

بنابراین تحقیق جدید امکان کاهش صدور انرژی استفاده نشده به شبکه با استفاده از تنوع تقاضا میان خانه های مجاور را ارزیابی می کند.

 

 

 

شکلی از ذخیره انرژی به اشتراک گذاشته شده توسط خانه های متصل و استفاده از اینترنت اشیاء برای کنترل و مدیریت تقاضای برق بخشی از این راه حل را شکل می دهد.

 

 

 

بخش مهمی از کار محمود دیهیم محقق این پروژه، ابداع یک الگوریتم جدید است که امکان تشخیص سریع خطاها در تاسیسات فوتولتاییک را فراهم می سازد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;