منشاء بوی بد تهران معرفی می شود!

 استاندار تهران گفت: مساله بوی نامطبوع اطراف تهران که رئیس‌جمهوری به آن اشاره کرد، پیگیری می‌شود و تا کنون سه کانون ایجاد این مشکل، شناسایی شده‌است.
به گزارش تاسیسات نیوز، انوشیروان محسنی بندپی در آیین بهره برداری از ایستگاه مترو میدان قیام و دولاب در جمع خبرنگاران افزود: سه کانون بوی نامطبوع شناسایی شده و از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز اعتبار لازم برای مطالعات در نظر گرفته شده است.
به گفته بندپی، براساس نظرات کارشناسی البته نسبت به گذشته ۵۵ درصد کاهش بوی نامطبوع را شاهد هستیم.
ساماندهی ۶۵۰ کودک کار
وی با اشاره به ساماندهی متکدیان نیز گفت: روز گذشته جلسه‌ای با حضور همه دستگاه‌ها از جمله مدیرکل اتباع خارجی، شهرداری و بهزیستی در رابطه با کودکان کار و خیابان برگزار شد.
بندپی افزود: از شهریور امسال جمع آوری و ساماندهی این کودکان آغاز و ۶۵۰ نفر در مراکزی که شهرداری امکانات اولیه آنها را فراهم کرده، پذیرش شدند و بهزیستی نیز ساماندهی آنها را در دستور کار قرار داد.
وی یادآور شد: ۵۰۰ کودک در این مدت با اخذ تعهد آزاد و ۵۰ نفر هم در مراکز مانده اند.
محسنی بندپی گفت: حدود ۸۰ درصد این کودکان از اتباع مقیم و مابقی از هموطنان هستند.
استاندار تهران ادامه داد: همه دستگاه‌هایی که براساس آیین نامه کودکان کار و خیابان مکلف به انجام وظیفه بودند، همکاری بسیار تنگاتنگی دارند و این همکاری شدت و سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.
محدودیت های کرونایی کماکان پابرجاست
وی درباره محدودیت‌های شبانه ناشی از کرونا و نزدیک شدن به آغاز سال جدید نیز گفت: اتفاق جدیدی نیست و همان محدودیت‌هایی که اعمال شده و ستاد کرونا تدوین کرده است را داریم و از همه مردم خواهش می‌کنیم که همکاری کنند.
استاندار تهران تاکید کرد: در تهران با این تراکم جمعیت باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود.
بندپی با بیان اینکه منع تردد شبانه کمرنگ‌تر شده است، افزود: باید پروتکل‌ها اجرا شود تا شرایط شکننده و ناپایدار تهران به مرحله تثبیت برسد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا طرح منع تردد شبانه تغییر خواهد کرد هم گفت: خیر. منع تردد از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح همچنان برقرار است.
بندپی درباره تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی شب عید توضیح داد: ستاد تنظیم بازار یک روز درمیان تشکیل جلسه می‌دهد و به دنبال کنترل شرایط هستیم؛  همه عوامل تنظیم بازار مشغول به کار هستند تا در شب عید با گرانی کالاهای اساسی روبرو نشویم.
استاندار تهران تاکید کرد: در انبارها کالا به مقدار کافی موجود است.
۲ ایستگاه مترو میدان قیام و دولاب واقع در خط هفت با حضور ویدیوکنفرانسی رییس‌جمهوری امروز /پنجشنبه/ در پایتخت افتتاح و بهره‌برداری شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;