معرفی ۴۰ مهندس ناظر بر شورای مرکزی “نظام مهندسی کشور”

 معاون فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از دریافت ۵۰ نامه اخطار به مهندسان ناظر و معرفی ۴۰ نفر به شورای مرکزی خبر داد.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  رضا حیدریون با بیان اینکه ۵۰۷ مهندس ناظر از سوی نظام مهندسی ساختمان کشور اخطار دریافت کرده‌اند، افزود: ۴۰ نفر از مهندسان ناظر به دلیل عدم رعایت قوانین نظام مهندسی در ساخت و ساز به شورای مرکزی معرفی شده‌اند.

حیدریون در ادامه اظهار داشت: حضور سازمان نظام‌مندی ساختمان استان تهران با اجرای بازرسی گودبرداری سبب فرهنگسازی آموزش و برخورد با تخلف در ساخت و ساز شد.

معاون فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به اینکه مالکان باید در ساخت و ساز واحدهای مسکونی احترام به حقوق شهروندان را در اولویت قرار دهندبه باشگاه خبرنگاران گفت: رعایت ایمنی و احترام به رفاه و آسایش همسایگان باید در برنامه‌های خود قرار دهند.

وی در ارائه توضیح داد: مالکان باید خود رعایت سازه نگهبان و رعایت حقوق شهروندی را در ساخت و ساز رعایت کنند.

حیدریون با اشاره به اینکه همکاری با سازمان نظام مهندسی و شهرداری تهران را طی یک سال قبل تقویت شده است، افزود: فرهنگسازی و استفاده از سازندگان مناسب از اقدامات اصلی سازمان نظام مهندسی کشور است.

معاون فنی و مهندسی ساختمان استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: بازرسان در صورت عدم رعایت قوانین اخطارهای را دریافت می‌کنند.

 پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;