افزايش ضريب ايمني بناها با برگزاري كارگاه‌هاي سنجش مهارت ساختمان

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي استان تهران گفت: برگزاري كارگاه‌هاي سنجش مهارت صنعت ساختمان در جهت مقاوم سازي و افزايش ضريب ايمني بناها است.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، محمدرضا خانپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: از اهداف برگزاري كارگاه‌هاي سنجش مهارت صنعت ساختمان،  مقاوم سازي و افزايش ضريب ايمني بناها در مقابله با حوادث غيرمترقبه و طبيعي است.

 

وي در ادامه با اشاره به برگزاري دوره‌هاي اين كلاسها از سوي اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي استان و تهران تصريح كرد: با كسب مهارت‌ها و آموزش ايمني و بهداشت كار علاوه بر جلوگيري از بروز بسياري از حوادث ناشي از كار از بسياري از حوادث هنگام كار كه براي كارگران ايجاد مي‌شود نيز پيشگيري مي‌شود.

 

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي استان تهران خاطرنشان كرد:‌ كارگراني كه در كلاسهاي ذكر شده شركت كنند مي‌توانند با در اختيار داشتن كارت و مهارت و تأئيد اشتغال آنان از خدمات و مزاياي تأمين اجتماعي از جمله دفترچه خدمات درماني،‌ بازنشستگي،‌ از كارافتادگي و ساير مزاياي مندرج در قانون تأمين اجتماعي شامل حوادث و بيماري‌ها،‌ غرامت دستمزد،‌ ازكارافتادگي،‌ بازنشستگي و فوت بهره‌مند مي‌شوند.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;