معتبرترین جایزه در معماری انگلستان

به گزارش تاسیسات نیوز، موسسه سلطنتی معماران بریتانیا (RIBA) برندگان جوایز سال 2018 این موسسه را اعلام کرد. این رقابت که متشکل از 61 ساختمان می‌شود، فرصت خوبی برای کنترل ترکیب منتخبی از معماری سطح بالای بریتانیا از جمله مدارس، خانه‌ها، برج‌ها و یک مکان عمومی است.


هریک از 61 برنده در حال حاضر نامزد دریافت جایزه‌ای هستند که در 21 ژوئن اعلام می‌شود. پس از آن این برندگان اواخر امسال برای معتبرترین جایزه در معماری انگلستان با عنوان جایزه استرلینگ به رقابت خواهند پرداخت.


مدرسه Belvue می‌تواند یک برنده احتمالی باشد. یک دبیرستان برای افراد دارای مشکلات یادگیری که به فضای بیشتری نیاز دارند و به همین دلیل دو ساختمان پرتابل به آن‌ها اختصاص داده می‌شود. ریاست مدرسه تصمیم گرفت رسیدگی بهتری به دانش‌آموزانش داشته باشد و به همین منظور هزینه کمیسیون استودیوی Weave را برای طراحی این ساختمان زیبا از جنس الوار و قاب‌بندی‌های چوبی درخت فان افزایش داد.


پمپ‌بنزین لندن نیز طرح دیگری است که می‌تواند کاندید باشد. این طراحی شامل تبدیل سه پمپ‌بنزین به آپارتمان‌های مجلل می‌شود. طراحی داخلی ساختمان‌ها به اندازه بیرونشان جذاب است و از مکانیسم پیچیده یک ساعت مچی الهام گرفته شده است.


مدیرعامل RIBA می‌گوید: لندن شاید بزرگ‌ترین کانون استعدادهای طراحی در سراسر جهان باشد. اینجاست که مجموعه‌ای از استعدادها، مهارت‌ها و تبادل نظرهای مختلف جمع شده‌اند و این شهر را یک مکان هیجان‌انگیز برای کار در حوزه معماری کرده‌اند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;