معارفه با خود با یک سوزن!

مسعود پیوسته

تأسیسات نیوز، برای انعکاس تمام رخدادهای صنعت تأسیسات ایران و روشنگری در تمام زمینه های کاری این حوزه، ضرورت ورود به تمامی ادارات، سازمان ها، شرکت های مولد صنعت تأسیسات، اتحادیه‌ها و اصناف صنعت تأسیسات را از اولویت‌های رسانه‌ای و رسالت خود می داند.

 

این پایگاه خبری، نخستین جایگاه و اصلی ترین و درعین حال، حامی ترین بخش کانون صنعت تأسیسات ایران را انجمن صنعت تأسیسات ایران می داند که قدمتی 45 ساله دارد و قرار است رساترین صدای جامعه ی صنعت تأسیسات ایران باشد. بنابراین در مدخل ارتباطش با دنیای صنعت تأسیسات ایران، همین کانون و انجمن صنعت تأسیسات ایران را شایسته ترین جایگاه ورود جدی تر به حوزه صنعت تأسیسات ایران دید تا با آشنایی بیشتر با خود این انجمن و اهداف و برنامه‌هایش، به تأسیسات نیوز بگویند در درازمدت این حدود نیم قرن پیدایی، امروزِ 96 این انجمن به همراه صنعت تأسیسات درچه موقعیت و جایگاهی‌اند. تا اینگونه، تأسیسات نیوز اگر قرار باشد در معارفه با خود، دامنه‌ی واقع نگری خود و جامعه مخاطبش، منجر به تحقق آن ضرب المثلِ ایرانی یک سوزن به خودت بزن و بعد، یک جوال دوز به دیگری»، اول یک سوزن به خودش بزند!

 

ای کاش دسترسی به رئیس انجمن صنعت تأسیسات ایران، سهل الوصول بود و ده روز طول نمی کشید یافتن‌شان و آخر هم یافته نشوند. ای کاش این انجمن در فرآیند 45 ساله‌اش، بالاخره روزی و جایی به نتیجه‌ی ضرورت راه اندازی روابط عمومی می رسید و موجب تسهیل ارتباطات و البته روشنگری بیشتر می شد.

 

پایه ی این گفت و گوها و روشنگری‌های دنیای صنعت تأسیسات ایران را همین جا (انجمن صنعت تأسیسات ایران) قرارداده بودیم اما یکی دو هفته ای است که می خوریم به درِ بسته‌ی این انجمن. امیدواریم به رغم گستردگی مسائل کاری مدیریت انجمن، فرصتی هم در حوزه ارتباطات و رسانه های صنعت تأسیسات باقی بگذارند تا موجب ارتباط و تعامل خود با جامعه صنعت تأسیسات شوند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;