مصرف گاز طبیعی در قزوین چقدر است

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت گاز قزوین از مصرف 4 میلیارد و 534 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان طی سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.





اسماعیل مفردبوشهری با اعلام این مطلب اظهار کرد: مشترکان شرکت گاز سال گذشته 4 میلیارد و 534 میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی مصرف کردند که از این میزان 2 میلیارد و 554 میلیون مترمکعب در بخش نیروگاهی، یک میلیارد و 238 میلیون مترمکعب در بخش صنعتی و تجاری و 742 میلیون مترمکعب در بخش خانگی مصرف شده است.




بوشهری گفت: درسال گذشته شرکت گاز استان در تحویل گاز به نیروگاه شهید رجایی رکورد شکسته است، به طوری که نسبت به سال 1394 شاهد رشد 18 درصدی و نسبت به سال 1393 افزایش تحویل 90 درصدی داشته‌ایم.





وی بخش نیروگاهی را بیشترین مصرف‌کننده گاز در استان دانست و گفت: مصرف هرچه بیشتر گاز در نیروگاه‌های تولید برق علاوه‌بر مزیت‌های اقتصادی تاثیر بسزایی در کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی خواهد داشت.





مدیرعامل شرکت گاز قزوین اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران بتوانیم در سال‌جاری شاهد رکوردی دیگر در تحویل گاز به نیروگاه باشیم و این روند تا مصرف 100 درصدی نیروگاه شهید رجایی از گاز طبیعی ادامه یابد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;