مسکن ملی تکمیل شده در کرج آماده واگذاری است

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه سازندگان بسیاری از بخش خصوصی آماده هستند تا واحدهای تکمیل شده خود را در قالب طرح اقدام ملی مسکن واگذار کنند گفت: هم اکنون در کرج یک سازنده اعلام آمادگی کرده ۱۲ هزار واحد تکمیل شده را به متقاضیان مسکن ملی واگذار کند، فرد دیگری هم گفته که زمین ۲۰ هزار واحد را تامین خواهد کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، پروانه اصلانی اظهار کرد: برای تمامی واحدهای طرح اقدام ملی مسکن زمین تامین شده و قراردادها نوشته شده یا در حال انعقاد است. در خیلی موارد پیشرفت های فیزیکی خوبی داشتیم و اواسط شهریور ماه اولین واحدها را افتتاح خواهیم کرد. به هر صورت در مناطقی که بعضاً مشکل تامین زمین وجود دارد کارها کند پیش می‌رود و جاهایی که مشکل زمین نداریم پروژه ها تندتر در حال اجرا است.
وی درباره فراخوان وزارت راه و شهرسازی به بخش خصوصی برای اختصاص واحدهای خالی به طرح اقدام ملی مسکن گفت: به سازندگان اعلام کردیم کسانی که واحدهای آماده دارند می‌توانند به طرح اقدام ملی بیاورند، در این خصوص تقاضاهای زیادی داریم.
اصلانی افزود: به طور مثال هم اکنون در کرج بخش خصوصی حاضر شده ۱۲ هزار واحد خود را در قالب طرح اقدام ملی مسکن واگذار کند. فرد دیگری حاضر است زمین با استعداد ساخت ۲۰ هزار واحد را در قالب مشارکت بهتره اقدام ملی بیاورد. البته از این دست موارد در دیگر نقاط کشور هم بسیار است.
‏وی درباره قیمت واحدهای مسکن ملی اظهار کرد: اگر متقاضی از واحدهای آماده بخواهد طبیعتاً باید کمی گرانتر از متری ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان بپردازد. اما اگر بخواهد در چارچوب ثبت نام برای واحد های تحویل آینده ورود کند در سیستم ساخت وارد می‌شود که بر اساس قیمت تمام شده خواهد بود.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره نحوه واگذاری پروژه های آماده گفت: ما پروژه های بخش خصوصی را در سامانه اقدام ملی معرفی می کنیم کسانی که در سامانه ثبت نام کرده اند می توانند پروژه ها را ببینند و در صورت تمایل انتخاب کنند. کسانی هم که نام نویسی نکرده اند می‌توانند برای این واحدها تقاضا بدهند، یعنی برای پروژه هایی که مشتری ندارند متقاضی موثر معرفی می کنیم
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;