مراسم تقدیر از قهرمانان والیبال بانوان نظام مهندسی تهران

امروز طی مراسمی از اعضای تیم والیبال بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تقدیر و تشکل به عمل آمد.
به گزارش تاسیسات نیوز، تیم والیبال بانوان سازمان به مناسبت کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام رمضان سازمان شهرداری تهران با حضور در سالن جلسات سازمان با ریاست سازمان، برخی از اعضای هیئتمدیره، کمیسیون رفاه، کمیسیون طرح و برنامه و معاونت توسعه سرمایه مهندسی دیدار و گفتگو کردند.
در این مراسم دکتر رامین کرمی رییس سازمان با تشکر از افتخارآفرینی بانوان، قهرمانیهای حوزه ورزش را موجب درخشش نام سازمان نظام مهندسی استان تهران تلقی کرد و افزود: سازمان در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود حمایتهای لازم از فعالیتهای ورزشی مهندسان را به عمل میآورد.

دکتر کرمی با اشاره به فلسفه کمیته صنعت تصریح کرد: پیشنهادی که داریم این است فعالیتهای ورزشی در همکاری با صنایع فعال حوزه ساختمان در قالب اسپانسرینگ انجام شود تا ساختاری حرفهایتر داشته باشد.

در ادامه این مراسم دکتر روانشادنیا، دکتر آرمانپور، دکتر رییسینژاد، مهندس زرگر، مهندس آمرینیا، مهندس رضوی، مهندس رادمهر، مهندس گودرزی، مهندس قمری، مهندس اکبریان و مهندس خوشگفتار از اعضای هیئتمدیره سازمان کسب عنوان قهرمانی تیم والیبال بانوان را تبریک گفتند.

همچنین مهندس یزدانجو معاون توسعه سرمایه مهندسی نیز در این جلسه بحث تخصیص سالن تمرینی مناسب در چند نقطه از تهران را مطرح کرد.

در این مراسم سرپرست، مربی و اعضای تیم والیبال بانوان درباره مشکلات و دغدغههای خود صحبتهایی را مطرح کردند.

در پایان این مراسم به رسم یادبود، از اعضای تیم والیبال بانوان سازمان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;