محدودیت سوختگیری خودروهای فاقد گواهی سلامت از دی ماه

از اول دیماه سال ۹۹ خودروهایی« تبدیلی » که تاییدیه گواهی سلامت نداشته باشند امکان سوختگیری ندارند
به گزارش تاسیسات نیوز، علی محمودیان رییس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته گفت: بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران در تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ خودروهایی که گواهی سلامت سیستم سوخت‌رسان ندارند امکان سوختگیری برای آنها محدود می‌شود و هر خودرویی که گواهی سلامت سیستم سوخت‌رسان از مراکز مجاز دریافت نکرده است، فاقد وجاهت قانونی هستند و ای خودروها مشمول جرائم می‌شوند.

وی ادامه داد:‌ از همه صاحبان خودروهای دوگانه‌سوز تقاضا داریم که برای دریافت گواهی سلامت اقدام کنند، زیرا خودرویی که گواهی سلامت را دریافت می‌کند، اطلاعات خودرو انها و مدارکش به صورت مستقیم و به طور سیستمی برای پلیس راه ارسال می‌شود، و مدارکش شناسایی خودرو ( سند و کارت خودرو ) به خودروی دوگانه‌سوز تغییر می‌کند (دوگانه سوز تبدیلی ) و در نتیجه این اقدام ایمنی خودرو گاز سوز ارتفاع پیدا میکند و هم ارزش خودرو افزایش پیدا می‌کند. و برای گرفتن خدمات بعدی در نهادهای دیگر دچار مشکل نمی‌شوند.

وی ادامه داد: از اول دیماه سال ۹۹ خودروهایی« تبدیلی » که تاییدیه گواهی سلامت نداشته باشند امکان سوختگیری ندارند و با توجه به نصب دوربین های پلاک خوان در ورودی جایگاه های سی ان جی احتمال اینکه خودروهای دوگانه سوز تبدیلی  فاقد تاییدیه گواهی سلامت  جریمه شوند بسیار زیاد است .

محمودیان افزود: از صاحبان خودروها تقاضا داریم در زمان باقیمانده و برای جلوگیری از ترافیک متقاضیان نسبت به دریافت گواهی سلامت اقدام کنند و شماره تلفن و آدرس مراکز مجاز در سایت اتحادیه سوخت و سایت irngv.ir موجود است و می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها و ثبت تقاضای اینترنتی بدون معطلی و مشکلی گواهی سلامت را دریافت کنند و از خدمات تعریف شده استفاده کنند.

منبع ایلنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;