مجلس با جدیت مسئله ایمن‌سازی ساختمان‌ها را دنبال می‌کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در سالیان گذشته به دلیل عدم ایمن سازی ساختمان ها ضربات جدی به کشور وارد شده است، گفت: کمیسیون عمران بحث ایمن سازی ساختمان ها را با جدیت دنبال خواهد کرد.

به گزارش تاسیسات نیوز،‌ رحمت الله فیروزی پوربادی، با تاکید بر ضرورت پرداختن به بحث ایمنی ساختمان ها، بیان کرد: با توجه به حادثه‌ای که دو هفته گذشته در کلینیک سینای تهران رخ داد و حوادثی از این قبیل نظیر حادثه پلاسکو، پرداختن به مسئله ایمنی ساختمان ها به ویژه ساختمان های تجاری در تهران و سایر شهرها امری ضروری به شمار می رود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: قطعا یکی از اولویت های کمیسیون عمران در این دوره پرداختن به بحث ایمنی ساختمان ها در کلانشهرها خواهد بود. در رابطه با حادثه کلینیک سینا نیز کمیسیون عمران این موضوع را با جدیت دنبال خواهد کرد تا دلایل وقوع حادثه روشن شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم تصریح کرد: در سالیان گذشته ما ضربات زیادی از عدم رعایت مسائل ایمنی در ساختمان ها به ویژه ساختمان های تجاری در کلانشهرها خورده ایم و پرداختن به مسئله ایمن سازی ساختمان ها امری اجتناب ناپذیر است.

فیروزی در پایان تاکید کرد: برای جلوگیری از حوادثی از این قبیل باید با جدیت بحث ایمن سازی ساختمان ها دنبال شود و کمیسیون عمران قطعا این موضوع را دنبال می کند.

منبع خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;