لحیم‌کاری سخت و نرم منتشر شد

لحیم‌کاری سخت و نرم

نخستین چاپ کتاب «لحیم‌کاری سخت و نرم» اثر حمیدرضا مداح حسینی، مهدی مازار اتابکی و علی طهانی، از سوی موسسه انتشاراتی جهان جام جم راهی بازار نشر شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، کتاب «لحیم‌کاری سخت و نرم» در 6 فصل تنظیم شده است. «روش‌های ایجاد اتصال»، «اصول لحیم‌کاری»، «کاربرد نمودارهای فازی در طراحی فرآیند لحیم‌کاری سخت و نرم»، «آشنایی با سیستم‌های آلیاژی فیلر سخت و نرم»، «طراحی فرآیند لحیم‌کاری» و «ارزیابی کیفیت اتصال» عناوین این فصول را تشکیل می‌دهند.

 

اتصال مکانیکی، اتصال به وسیله چسب و جوشکاری، انواع روش‌های ایجاد اتصال، اتمسفر لحیم‌کاری، فلاکس‌های لحیم‌کاری، طراحی اتصال و پارامترهای موثر بر فرآیندهای لحیم‌کاری نرم و سخت از جمله مباحثی هستند که مخاطبان این اثر، به‌صورت مفصل با هرکدام از آن‌ها آشنا می‌شوند.

 

در این اثر همچنین مباحثی پیرامون مزایای نسبی لحیم‌کاری نسبت به روش‌های جوشکاری، تفاوت‌های لحیم‌کاری نرم و لحیم‌کاری سخت و سیستم‌های آلیاژی دوتایی ارایه شده است.

 

چاپ نخست کتاب «لحیم‌کاری سخت و نرم» با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه در 206 صفحه، به بهای 13 هزار و 850 تومان از سوی موسسه انتشاراتی جهان جام جم منتشر شده است.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;