قطع مکرر برق صدای نماینده علی آباد کتول را درآورد

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تاکید کرد قطعی مکرر برق چاه های کشاورزی و شهرکهای صنعتی اقتصاد استانهای شمالی را به چالش کشیده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، رحمت الله نوروزی  در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت: از پیگیری های آقای نیکزاد برای پرداخت پول گلزا کاران استان گلستان و همچنین پیگیری های ریاست مجلس و وزرای کشاورزی و صمت برای خرید سیب زمینی از کشاورزان تشکر و قدردانی می کنم.
وی در ادامه گفت: از مجلس نهم به دنبال رتبه بندی معلمان بودیم و با وجود اینکه دولت دیر لایحه داد مجلس از آن استقبال کرد، اما در این لایحه خدمتگزاران، سرایداران و نیروهای اداری دیده نشده است، ما به دنبال پویایی و تحول در نظام تعلیم و تربیت هستیم. کمیسیون آموزش و تحقیقات  و فراکسیون فرهنگیان مجلس جلساتی را برگزار کرده و انتظار می رود  که دولت نظرات خود را برای انجام اصلاحات به کمیسیون اعلام کنند تا هرچه سریعتر شاهد اجرایی شدن رتبه بندی معلمان و توجه به معیشت فرهنگیان باشبم.
نماینده مردم علی آباد کتول در تذکر دیگر گفت: اقتصاد استانهای شمالی با کشاورزی می گذرد اما قطعی برق منازل و چاه های کشاورزی و شهرکهای صنعتی مردم را در تنگنا قرار داده است انتظار می رود نگاهی عادلانه در این زمینه به وجود آیند و این وضعیت کنترل شود.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;