قطعی برق 50 هزار خانوار گيلانی

به گزارش تاسیسات نیوز، حجت شعبان‌پور، معاون عمراني استانداري گيلان با اشاره به بارش برف و برودت هوا در استان گيلان، گفت: در استان گيلان از شب گذشته شاهد بارش سنگين برف در شهرستان‌هاي رشت، لاهيجان و سياهکل، آستانه، انزلي، فومن، شفت، رودبار، رستم‌آباد هستيم.

 

 

 

 

او افزود: هواشناسي تا صبح امروز ميزان بارش 50 سانتي متري برف را در مناطق جلگه‌اي استان، 90 سانتي متر هم در ديلمان، اسالم و خلخال اعلام کرده است.

 

 

 

 

معاون عمراني استانداري گيلان با بيان اينکه در ساعات اوليه بارش برف، برق حدود 50 هزار خانوار ما بيشتر در مناطق لاهيجان و روستاهاي رشت قطع شد، گفت: 80 اکيپ مشغول برق رساني هستند و با اين فعاليت، تا شب مشکل قطع برق در مناطق مذکور حل مي‌شود.

 

 

 

 

شعبان‌پور افزود: طبق نقشه‌هاي هواشناسي بارش برف در جلگه تا 5 عصر ادامه دارد، که به تدريج از شدت بارش برف در غرب استان کاسته و بر شدت بارش برف در شرق استان افزوده مي‌شود. اين سامانه بارشي تا ساعت 9 شب به تدريج از استان گيلان خارج خواهد شد.

 

 

 

 

معاون عمراني استانداري گيلان در خصوص وضعيت ادارات استان، گفت: در ساعات اوليه بامداد امروز، مديريت بحران استان در استانداري تشکيل شد و دستگاه‌هاي اجرايي و خدماتي در ستاد اجرايي حضور داشتند، حتي به اتفاق فرماندار رشت بازديدي از برخي مناطق انجام شد.

 

 

 

 

وي با بيان اينکه برف سنگيني است و اين را در سال خشکسالي نعمت ميدانيم و مي‌توانيم براي کشاورزي بهره بگيريم، افزود: استاندار محترم هم 4 ونيم صبح امروز از داخل شهر بازديدي داشتند و همواره بر مديريت بحران تاکيد دارند.





عصر امروز ستاد مديريت بحران با حضور استاندار برگزار مي‌گردد تا نقاط ضعف و قدرت، آسيب‌ها و خسارات ناشي از بارش برف برآورد شود.

 

 

 

 

شعبان‌پور با بيان اينکه پيش بيني مي‌شود فردا کاهش دما تا منفي چهار درجه زير صفر را در پيش داشته باشيم لذا در تلاشيم تا يخبندان را هم کنترل کنيم، گفت: امروز در پي بارش برف سنگين تمام ادارات در شهرستان رشت، لاهيجان و سياهکل به جزء دستگاه‌هاي امدادي و خدمات رسان تعطيل هستند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;