قرار جلب مخلان بازار سیمان صادر شد

پس از ۱۳ روز از عدم ارائه سیمان توسط کارخانه سیمان بهبهان به بهانه افزایش کرایه بار رانندگان و اختلال در بازار شهرستان قرار جلب برای عوامل عدم توزیع سیمان صادر شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، پس از ۱۳ روز از عدم ارائه سیمان توسط کارخانه متبوع به بهانه افزایش کرایه بار رانندگان و ایجاد اختلال در بازار شهرستان قرار جلب برای عوامل عدم توزیع سیمان صادر شد.
رفتار کارخانه سیمان و ممانعت از عرضه این کالا برای مصرف در بازار موجب ضرر پیمانکاران و فروشندگان شده بود که در دو هفته متوالی، کش و قوس فراوان و برگزاری نشستهای چند ساعته بدون نتیجه ختم شد.
شرکت سیمان بهبهان واقع در استان خوزستان، در ۱۰ کیلومتری شمال شرق شهرستان بهبهان و در مسیر جاده دسترسی به سد مخزنی مارون قرار دارد ارتفاع آن از سطح دریا حدود ۳۵۴ متر است.
دادستان ورود کرد
روح اله زندی اظهار داشت: با توجه به ممانعت از فروش و بارگیری سیمان برای عرضه در شهرستان به مدت دو هفته متوالی قرار جلب برای عاملان صادر شد.
وی افزود: این کار باعث بروز تشنج در بازار شده بود که مردم شهرستان با توجه به نیاز روزانه و عدم توزیع کالا به تنگنا آمده و خواستار برخورد جدی و فوری شده که پس از تشکیل جلسه در ظهر امروز حکم جلب صادر عاملان این حرکت صادر شد.
داد مردم در آمد؛ چرا هیچکس کاری نمی‌کند!
پس از درج خبر درباره قهر دو هفته‌ای کارخانه سیمان با بازار بهبهان شهروندان زیادی ابراز گلایه کرده و خواستار پیگیری جدی موضوع شدند.
یکی از شهروندان بهبهان در تماس تلفنی بیان کرد: شما به هر جا که فکر کنید ما تماس گرفته و از این وضعیت ابراز گلایه و شکایت کردیم اما تاکنون خبری نشده و ما هر روز در این وضعیت اقتصادی ضرر میکنیم.
وی با اشاره به این که سیمان بهبهان یکی از مرغوبترین سیمان‌های کشور است گفت: این عدم ارائه جا برای دلالان استان‌های اطراف باز کرده و هرکس به خود این اجازه را می‌دهد به این بازار دست‌اندازی کرده و هر قیمتی دلش بخواهد سیمان را عرضه کند.
آقای دادستان دربهای کارخانه را باز کنید
پس از انتشار خبر و تشکیل فوری جلسه دادستان با نهادهای مربوطه دادستان شهرستان با بررسی موضوع دستور به جلب عوامل این جریان داد.
نکته حائز اهمیت این است که تاکنون درهای کارخانه روی کامیونداران باز نشده و هم اکنون نیز بازار تشنه سیمان است که باید اقدام عاجل برای آن صورت گیرد.
مدیران دستگاه‌های متولی باید خود را ملزم به پیگیری امور مردم کرده و با سرعت عمل بیشتر چنین مواردی که موجب وارد آمدن خسارات به کسب و کار شهروندان و بازار شهرستان می‌شود را پیگیری و حصول نتیجه را در رسانه‌ها بصورت صریح و شفاف بیان کنند.
منبع تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;