فیوز انشعاب برق خود را تغییر ندهید

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از تسنیم،مشترکان توجه داشته باشند که بطور خوسرانه فیوز انشعاب برق خود را تغییر ندهند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای از مشترکان خواست از تغییر خودسرانه فیوز انشعاب برق با آمپر بیش از قدرت خریداری شده جدا خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مشترکان در صورت نیاز به قدرت و آمپراژ بیش از مقدار خریداری شده، باید ضمن مراجعه به مناطق 21 گانه شرکت نسبت به استانداردسازی و افزایش قدرت قراردادی خود مطابق مقررات و آیین‌نامه تکمیلی تعرفه‌های برق اقدام کنند.
این شرکت همچنین تصریح کرد: در صورت بی‌توجهی مشترکان به این موضوع خساراتی متحمل شبکه و تاسیسات عمومی خواهد شد و در صورت افزایش مصرف برق بیش از استانداردهای تعیین شده، به شبکه برق‌رسانی و لوازم برقی مشترکان خسارت وارد خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است: مشترکانی که به صورت خودسرانه نسبت به استفاده از فیوز با آمپراژ بیش از قدرت خریداری شده اقدام کنند، مشترک دارای تجاوز از قدرت شناخته شده و مطابق آیین‌نامه مذکور با آنها برخورد خواهد شد.

اجرای پروژه‌های «پیک سایی» برق
از سوی دیگر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد شرکت با رویکرد کاهش اتلاف بر لزوم تلاش مستمر در اجرای پروژه‌های «پیک سایی» در سطح شرکت تاکید کرد.
در این نشست سیدمحمد هاشمی با اشاره به لزوم مشارکت کلیه همکاران در بخش‌های مختلف به‌منظور تحقق برنامه‌های پیک بار به‌ویژه در فصل تابستان اظهار کرد: انجام مستمر اقداماتی از جمله آموزش و آگاه‌سازی مدارس و مشترکان خانگی، کنترل دربخش اصناف تجاری و جمع‌آوری لامپ های پرمصرف، استاندارد‌سازی روشنایی معابر، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز و همچنین رفع اتصالات سست؛کمک شایانی به تحقق برنامه‌های شرکت خواهد کرد.
هاشمی در بخش دیگری از سخنانش بر اصلاح ارت و جلوگیری از نصب انشعابات جدید بدون نصب ارت به‌عنوان یکی از اقدامات کاهش اتلاف در بخش فنی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه کیفیت سیستم ارت در میزان تلفات و کاهش پیک سهم بسزایی دارد از این رو اجرای طرح‌های سیستم ارت در طول شبکه کابل خودنگهدار و شالترها بسیار حائز اهمیت است.

 

پایان خبر/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;