فعلا خسارت وسایل برقی پرداخت نمی شود!

رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد که خسارت دیدگان از محل قطعی و یا نوسان برق از ابتدای سال جاری تحت پوشش بیمه هستند، اما هنوز شرکت بیمه گر جبران کننده این خسارت مشخص نیست و آن‌ها برای دریافت خسارت خود باید همچنان منتظر تعیین تکلیف شرکت بیمه گر باشند.
به گزارش تاسیسات نیوز، غلامرضا سلیمانی در پاسخ به سوال مبنی بر این که چرا با وجود گذشت بیش از دو ماه از سال جاری، درباره شرکت بیمه گر طرف قرارداد توانیر و جبران کننده خسارت مشترکان خانگی برق مطالب متناقضی مطرح می‌شود، گفت: به طور معمول شرکت توانیر برای انعقاد این قرارداد، هر سال مناقصه برگزار می‌کند، اما مناقصه مربوط به امسال هنوز برگزار نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که در چنین شرایطی، چه کسی خسارات مشترکان برق را جبران خواهد کرد، گفت: هر زمان که مناقصه برگزار شده و قرارداد بیمه‌ای منعقد شود، خسارات وارده به مشترکان برق از ابتدای سال ۱۴۰۰ جبران می‌شود.

گفتنی طی روز‌های اخیر و در پی قطعی‌های مکرر برق، بسیاری از مشترکان خانگی نسبت به خسارات وارده به وسایل خود اعتراضاتی را مطرح کرده اند، در حالی که بر اساس گفته‌های رئیس کل بیمه مرکزی، آن‌ها برای دریافت خسارت خود باید همچنان منتظر تعیین تکلیف شرکت بیمه گر باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;