فرصتی در جهت معرفی مصالح ساختمانی استاندارد

به گزارش تاسیسات نیوز، سیف اله علی نیا با اشاره به اهمیت نمایشگاه های صنعت ساخت معرفی مصالح ساختمانی استاندارد به مهندسان و شهروندان بر نقش این مصالح در حفظ سرمایه های ملی تاکید کرد.


به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان مازندران ، سیف اله علی نیا درمراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه فن آوری نوین صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران ، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت:برگزاری این نمایشگاه ها فرصتی در جهت معرفی مصالح ساختمانی استاندارد می باشد.


رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به نقش مصالح ساختمانی استاندارد در افزایش عمر مفید ساختمان ها گفت: نهادینه سازی بکارگیری مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها در کنار رعایت مقررات ملی و شیوه نامه ها و همچنین کنترل و نظارت ، همواره سه محور مورد تاکید سازمان در جها ارتقاء کیفیت ساخت و سازها و حفظ سرمایه های ملی بوده است.


وی افزود: نقشی که مصالح ساختمانی می تواند در طول عمر ساختمان و کیفیت ساختمان ها ایفا کند مطمئنا کمتر از نقش مهندس ناظر و مقررات ملی نخواهد بود و برپایی نمایشگاه های صنعت ساختمان با تنوع 5هزار رقم در کشور نقش بسزایی در معرفی این مصالح به شهروندان و مهندسان دارد.


علی نیا در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص نقش صنعت ساختمان د راشتغال و تولید ملی کشور بیان داشت: گردش مالی در بخش ساختمان کشور رقم تقریبی 50میلیارد دلار در زمان رونق ساخت و سازها بوده است که این رقم بیانگر نقش ویژه ی این صنعت در حوزه اشتغال و تولید ملی کشور است.


بر اساس نظر کارشناسان پس از کشاورزی، صنعت ساختمان بیشترین سهم را در حوزه اشتغال دارد و باید توجه ویژه ای به این موضوع شود.


وی با تاکید بر ضرورت رعایت مجموعه آیین نامه ها و مقررات ملی در ساخت و سازها اذعان داشت:خدمات مهندسی به عنوان سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز است وباید از مهندسان ذیصلاح در ساخت و سازها بهره گیری شود.


شانزدهمین نمایشگاه فن آوری نوین صنعت ساختمان- آسانسور و پله برقی، در روزهای سوم لغایت ششم بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی مازندران- قائمشهر دایر است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;