عملیات نجات جان کارگر از عمق چاه

به گزارش تاسیسات نیوز، کارگر ساختمانی که به عمق 17 متری چاه افتاده بود با کمک آتش نشانان نجات پیدا کرد.


صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام سقوط یک نفر به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله گروه امداد و نجات 5 این سازمان را در ساعت 08:35 دقیقه به محل حادثه درشهرک ولیعصر(عج)، خیابان میلان 5 رهسپار کرد.


جواد مراد زاده افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی دراین باره اظهار داشت: در داخل یک ساختمان در حال احداث، یک حلقه چاه به عمق 17 متر برای تست استحکام خاک حفر شده بود که به منظور جلوگیری از سقوط افراد بر روی دهانه این چاه تعدادی تخته چوب گذاشته شده بود.


وی اضافه کرد: یکی از کارگران ساختمانی که مردی 42 ساله و تبعه افغانستان بود به هنگام گذر از روی دهانه چاه ناگهان به علت بی احتیاطی و قدم گذاشتن برروی تخته ها، به داخل این چاه سقوط کرد.


مرادزاده تصریح کرد: آتش نشانان و نجاتگران به سرعت در محل حادثه حضور یافته و به کمک کارگر حادثه دیده شتافتند و درابتدا به وسیله دستگاه دم(سیستم هوارسانی) به داخل چاه هوا تزریق کردند و سپس با بکار گیری تجهیزات با دقت تمام و رعایت موارد ایمنی در کمترین زمان ممکن، این کارگر را از عمق چاه خارج کردند.


این افسرآماده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه هم اکنون ازسوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی قرار گرفت، افزود: این کارگر 42 ساله که از ناحیه پاها و گردن اظهار درد و ناراحتی می کرد بی درنگ جهت انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;