علت پایداری و بادوام بودن ساختمان‌ها

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، غلامحسین شیری اظهار داشت: این همایش با هدف آشنایی دست‌اندرکاران ساخت‌وساز با الزامات مقررات ملی ساخت در حوزه بتن و سازه‌های بتنی ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.


مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه طول عمر ساختمان موضوع روز مباحث فنی و اقتصادی دست‌اندرکاران ساخت و ساز و مدیران اجرایی است، افزود: با توجه به ناچیز بودن سهم تولید صنعتی ساختمان در کل ساخت و سازهای کشور، تلاش گسترده‌ای برای افزایش سهم صنعتی سازی آغاز شده است.


شیری خاطرنشان کرد: مقاومت، پایداری و بادوام بودن ساختمان یکی از خروجی‌های صنعتی سازی است، در این میان نقش بتن به عنوان یک ماده مهم و استراتژیک در ساخت سازه‌ها اهمیت بسزایی پیدا می‌کند به نحوی که نقش آن در اقتصاد کشورها از جنبه‌های مختلف تولید، اشتغال، محیط‌زیست و توسعه پایدار، بسیار اساسی و تعیین‌کننده شده است.


وی با اشاره به مهمانان این همایش گفت: مدیران کل راه و شهرسازی، سازمان‌های نظام‌مهندسی کل کشور، مقامات اجرایی استان، سازندگان و تولیدکنندگان بتن از جمله دعوت‌شدگان به این همایش دو روزه هستند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;