آتش سوزی گسترده در انبار بزرگ خوراک طیور

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی انبار بزرگ خوراک طیور در جاده ورامین، با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.


با تماس شهروندان و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه های 86، 9، 14 و 83 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی، به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 19:10 شب گذشته، خود را به شهر ری، ابتدای جاده ورامین رساندند.


محمد تیمورخانی مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: در یك انبار بزرگ كالا به مساحت 10 هزار مترمربع، یك سوله یک هزار مترمربعی با سقف شیروانی مملو از خوراك طیور، دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به سوله های دیگر بود.


وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از بررسی محل حادثه، جریان برق سوله را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، با بکارگیری نردبان دستی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و به وسیله تجهیزات خاموش کننده، مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.


مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی، اضافه کرد: با توجه به سرایت آتش سوزی به سقف شیروانی، گروهی از آتش نشانان قسمتی از سقف را با استفاده از دستگاه فرز برش دادند و عملیات مهار آتش سوزی را از این قسمت آغاز کردند.


تیمورخانی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی با تلاش همه جانبه، شعله های سرکش آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.


گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی، از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;