فراخوان ثبت نام جشن روز مهندس

به اطلاع کلیه اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم می رساند ، مراسم گرامیداشت روز مهندس امسال در قالب جشن خانوادگی در ایام میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و همچنین ولادت امیرالمومنین علی (علیه السلام)، همزمان با شب میلاد امام محمد باقر(علیه السلام) برنامه ریزی و اجرا می گردد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، مراسم جشن روز مهندس در روز دوشنبه ۵ اسفندماه از ساعت ۱۸:۳۰ در محل مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس ، سالن ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می گردد ،پیشاپیش از آن دسته از اعضای محترمی که امکان خدمت به ایشان به دلیل محدودیت مکان فراهم نمی گردد ، عذرخواهی می نماییم.
ثبت نام برای شرکت در جشن خانوادگی گرامیداشت روز مهندس به صورت الکترونیکی و در سامانه نماسان بوده و از اعضای محترم خواهشمند است از هرگونه مراجعه حضوری به سازمان خودداری فرمایند.
ثبت نام در سامانه نماسان ، قسمت خدمات رفاهی از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲ اسفندماه آغاز می گردد و به دلیل محدودیت ، اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.
از شما مهندس گرامی و عضو محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در خواست می گردد موارد ذیل را جهت هر چه باشکوه تر  برگزار شدن این مراسم مد نظر قرار دهید.
۱) برگه ثبت نام به منزله ورود عضو سازمان به همراه تعداد نفرات اعلامی می باشد.(حداکثر نفرات همراه ۳ نفر)
۲)با توجه به ظرفیت محدود فضای برگزاری مراسم خواهشمند است از آوردن همراهان دیگر غیر از تعداد نفرات اعلام شده و مندرج در برگه ثبت نام خودداری نمایید.
۳)با توجه به کنترل حضور در هنگام ورود به سالن مراسم، همراه داشتن برگه ثبت نام ، کارت عضویت یا کارت شناسایی معتبر الزامی می باشد .
۴)جهت حضور در مراسم همراه داشتن این برگه الزامی است، در غیر اینصورت از ورود مراجعین ممانعت به عمل می آید.
۵) با توجه به اینکه ورود خودرو به داخل مجموعه مقدور نیست، جهت پارک خودرو خود از پارکینگ کنار مجموعه در بلوار ۲۲ بهمن استفاده نمایید .
۶)از میهمانان محترم تقاضا می شود به راهنمایی های مسئولین برگزاری جهت حفظ  امنیت و آرامش مراسم دقت لازم را داشته باشند.
۷)انتظار می رود با رعایت آداب و شئونات اسلامی از سوی مهمانان گرانقدر ، مراسم خوبی پیش رو داشته باشیم.
منبع سازمان نظام مهندسی قم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;