بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان در آستانه انتخابات مجلس

در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهندس احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، با انتشار بیانیه‌ای ، مهندسان و آحاد جامعه را برای شرکت در این انتخابات سرنوشت ساز دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌  متن بیانیه چنین است:
به نام پروردگار سبحان
دعوت به مشارکت مهندسان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
 همکاران گرامی؛
سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک تشکل حرفه‌ای و فراگیر و با بیش از ۵۰۰ هزار نفر عضو در سراسر کشور، در سومین دهه فعالیت خود با کوله‌باری از توانایی و تجربه چشم به آینده دوخته است.
 اینک در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت مناسبی است تا هیئت مدیره های تلاشگر سازمان در سراسر کشور کاندیداهای محترم را با فعالیت‌های سازمان و نقشی که مهندسان ما در دو دهه گذشته به منظور رعایت مقررات ملی ساختمان وارتقای کیفیت ساخت و ساز ایفا نموده‌اند، آشنا سازند و هوشمندانه کوشش کنند تا برخی از آرزوهای همیشگی این مجموعه در شعارهای انتخاباتی آن عزیزان گنجانده شود.
 توجه به اصول معماری و شهرسازی، برخورداری از سیما و منظر شهری مناسب به عنوان حقوق عمومی شهروندان، تقویت جایگاه حرفه مندان در تولید و عرضه ساختمان، توجه به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای نیروی انسانی شاغل در صنعت ساختمان و مواردی از این دست، فقط گوشه‌ای از دغدغه خاطر سازمان‌های نظام مهندسی است.  اما باید اذعان نمود که مداخله اشخاص فاقد صلاحیت حرفه‌ای در این صنعت، بزرگترین مشکلی است که همواره منافع بهره‌برداران را تهدید نموده است. باید به شفافیت بیان داشت که مردم فقط به سرپناه نیاز ندارند، بلکه طالب فضایی هستند که در آن احساس آرامش و ایمنی کنند و از مقاومت آن در برابر حوادث اطمینان داشته باشند و این ایمنی و اطمینان فقط از رهگذر کار تخصصی و نظارت متخصصان امر به دست می آید.
اینجانب ضمن دعوت از اعضای محترم این سازمان در سراسر کشور برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اعلام می‌نمایم که تولید و عرضه ساختمان توسط اشخاص دارای صلاحیت حرفه‌ای و جلوگیری از مداخله افراد فاقد اهلیت، بخشی از منافع ملی و حقوق شهروندی و جزء مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان از مجلس یازدهم خواهد بود.
 احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان
 بهمن ۱۳۹۸
منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;