عید نزدیک است/ چگونه دکوراسیون خانه را انجام دهیم؟

چه ثروتمند و متمول باشید و چه ساده و معمولی، مایل هستید از وسایل لوکس و تزیینی خاصی برای خانه خود بهره‌ بگیرید.
به گزارش تاسیسات نیوز، لوازم دکوری لوکس معمولا از جنس چینی، شیشه، کریستال، استیل یا ترکیب این موارد است. جاشمعی، دیوارکوب طلایی، گلدان طلایی، مجسمه و ظروف کریستال بهترین گزینه‌های پیش‌رو است. در منزل خود با توجه به سبک دکوراسیون و رنگ آن برای تهیه و خرید لوازم دکوری لوکس اقدام کنید.
اهمیت انتخاب جنس و شکل و حتی متریال لوازم دکوری هر چند کوچک، بسیار بالاست زیرا این لوازم می‌توانند مانند نقطه کانونی عمل کنند. در این نوشتار به بررسی لوازم دکوری لوکس اما ساده می‌پردازیم.
جاشمعی و شمع­‌های طلایی
آتش یکی از چهار عنصر اصلی به وجود آمدن جهان هستی است و شمع نماد و سرچشمه کوچکی از این عنصر جاودانگی است که در منازل حضور دارد و فضا را گرم و دلنشین می‌کند. استفاده از جاشمعی و شمع طلایی و طیف رنگی آن فضای دکوراسیون را متحول خواهد کرد.
این عنصر ساده هرگز از مد نمی‌­افتد و همواره می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. روی شومینه، اطراف میز پذیرایی و روی میز ناهارخوری جایگاه مناسبی برای قرار دادن شمع و جاشمعی است.
دیوارکوب طلایی
استفاده از هرنوع دیوارکوب لوکس و طلایی رنگ روی دیوار، فضا و دکوراسیون را مجلل‌­تر و شکوهمند نمایش می‌دهد. به طور کلی رنگ طلایی و طیف گسترده آن در ساخت انواع لوازم لوکس دکوری حضور دارد. به یاد داشته باشید هر چقدر که دیوارکوب خاص‌تر باشد فضای منزل لوکس­‌تر دیده خواهد شد.
گلدان طلایی
استفاده از گل و گیاه فضای خانه را گرم­ و با طراوت می‌کند. گلدان معلق می‌تواند علاوه بر زیبایی، جذابیت را نیز به همراه داشته باشد.
مجسمه
مجسمه­‌ نقره­‌ای یا طلایی یکی از لوازم دکوری در سبک مدرن و کلاسیک است. اتاق نشیمن یکی از جایگاه‌­های مناسب برای قرارگیری مجسمه است که می‌تواند به عنوان نقطه کانونی در این فضا عمل کند. فضاهای ارتباطی منزل مانند راهروها نیز فضای مناسبی برای قرار دادن مجسمه است که می‌تواند این فضا را از سادگی خارج کند.
ظروف کریستال
از گذشته همه در بوفه و کمدهای خود لوازم و ظروف لوکس و کریستال خود را نگه می‌داشتند. حالا وقت آن رسیده که ظروف کریستال را به خارج از کمد بیاورید و از آن‌ها به عنوان لوازم دکوری لوکس منزل خود استفاده کنید.
منبع
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;