عضو جوان تاسیسات دونده تر از دمنده

به گزارش تاسیسات نیوز، نهمين جشنواره ملي مديران و توليدکنندگان جوان در محل مرکز همايش هاي صدا سيما با حضور مقامات عالي رتبه کشور برگزار شد.

 

 

سيد علي صدري رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ايران گفت در نهمين جشنواره بر اساس نظام نامه جديد و با رويکرد تخصصي تلاش شد که استانداردهاي علمي در انتخاب برگزيدگان مد نظر دقيق واقع شود و با برگزاري کارگاههاي آموزشي، علمي و کاربردي جشنواره از غناي بيشتري برخوردار گردد.

 

 

وي افزود: در اين جشنواره همچنان توجه عمده روي کيفيت منتخبين بود و تا حد امکان از افزايش تعداد برگزيدگان در رشته هاي مختلف اجتناب شده بود زيرا شاخص ها و معيارهاي جديد براي انتخاب مديران و توليد کنندگان جوان به نسبت سال گذشته دقيق تر و سخت گيرانه تر شده بود.

 

در این مراسم، مهدی بستانچی عضو جوان هیات مدیره شرکت تولیدی دمنده لوح تقدیر و تندیس یادبود نهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان را دریافت کرد.

 

 

بستانچی در حاشیه این مراسم گفت: استراتژی جهانی شدن تولیدات دمنده و تولید برون گرا با قوت هرچه بیشتر در مدیریت شرکت دمنده پیگیری خواهد شد، و همچنین عنوان کرد که بازار 10 هزار میلیارد تومانی صنعت عظیم تاسیسات خواستار حمایت عملی دولت است.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;