عرضه مسکن ملی با تخفیف ۶۰ دردصدی

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: تخفیف ۶۰ درصدی طرح مسکن اقدام ملی از سوی نظام مهندسی اردبیل برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و محروم اردبیل ارائه می‌شود.

به گزارش تاسیسات نیوز، میرمحمد سیدهاشمی، در جلسه شورای مدیران دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: ارائه تخفیف ۶۰ درصدی به موضوع اقدام ملی مسکن از سوی نظام مهندسی در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است و تمامی ساخت و سازهای این طرح ملی برای کیفی سازی باید مراحل اداری نظام مهندسی را سپری کنند.
وی بیان کرد: واگذاری طراحی و اجرای واحدهای بیشتر به نظام مهندسی در بحث اقدام ملی مسکن یک موضوع اساسی است و در این زمینه به دنبال تعیین تکلیف حائزین شرایط اعضای ثبت نام شده سازمان در موضوع اقدام ملی مسکن برای شروع فرآیند اداری، طراحی، نظارتی و اجرایی هستیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: براساس وظایف قانونی و تاکیدات مسئولان ارشد استان مبارزه با تخلفات ساختمانی در دستور کار قرار گرفته است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل مشکلات موجود مبنای کار است.
سیدهاشمی بیان کرد: طراحی، نظارت و اجرای تمامی ساخت و سازهای دولتی در سطح استان باید در فرآیند نظام مهندسی ساختمان قرار بگیرند که این مسئله در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و برای تحقق اهداف مورد نظر نقش اساسی به دنبال دارد.
وی اظهار کرد: تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیز از اهم برنامه‌هایی است که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی در این زمینه ورود پیدا کرده و مشکلات و موانع موجود را شناسایی و از سر راه برداریم.
منبع بازار
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;