عبور از رکود و بیکاری نیازمند چیست

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی مهندس رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: سرمایه‌گذاری در بخش مسکن مربوط به بخش‌ خصوصی بوده و دولت صرفا نهاد حاکمیتی است دقیقا با توجه به همین موضوع سوال این خواهد بود که چرا راهبردهای تاثیرگذاری تحرک بخش مسکن که باعث ایجاد بسترهای اشتغال می‌شود، تدوین نشده است؟





او با این تاکید که عبور از ۲ مشکل اقتصادی یعنی رکود و بیکاری نیازمند برخورداری از راهبردی اساسی در حوزه مسکن است، گفت: این سوال مطرح است که چرا علی‌رغم اینکه مسکن به سرمایه‌گذاری دولت نیاز ندارد و تنهاباید هدایت شود، هنوز شاهد هیچ حرکتی در آن نیستیم؟

 

 

 

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان از بی‌تفاوتی وزارتخانه‌های اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به ایجاد بسترهای اشتغالزایی انتقاد و اضافه کرد: احساس می‌شود این وزارتخانه‌ها معضلی به‌نام بیکاری را از ذهن پاک کرده و هیچ برنامه‌ای در این زمینه ندارند.

 

 

 

مهندس رجبی اعتقاد دارد که وزارت راه و شهرسازی فاقد راهبردی مشخص در حوزه مسکن است و طرح‌هایی نظیر نوسازی بافت‌های فرسوده که یکی از راهبردهای اصلی این وزارتخانه به شمار می‌رود نیز برای رونق مسکن،کافی نخواهد بود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;