طرح فهام در نمایشگاه اینترنت اشیاء

به گزارش تاسیسات نیوز، سابا در نمایشگاه جانبی دومین کنفرانس اینترنت اشیاء فعالانه حضور یافت و به ارائۀ اقدامات انجام شده در زمینۀ طرح فهام پرداخت.




به ­منظور ارائۀ فعالیت­ها و توانمندی شرکت­های فعال در حوزۀ اینترنت اشیاء، نمایشگاه جانبی دومین کنفرانس اینترنت اشیاء در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تاریخ 30 بهمن لغایت 2 اسفندماه سال جاری برگزار شد و سابا نیز در این نمایشگاه حضور یافت. این سازمان ازطریق بنرهای نمایشگاهی به ارائۀ آخرین دست ­آوردهای خود در زمینۀ اقدامات انجام شده در راستای پیاده ­سازی طرح فهام جهت بازدیدکنندگان از نمایشگاه پرداخت.

 

 

 

 

مدیریت تأمین برق خودروهای الکتریکی در شبکۀ هوشمند برق، برنامه­ های پاسخ­ گویی بار، اقدامات اجرایی طرح بزرگ فهام، تدوین آیین­نامه­ ها و دستورالعمل­های مرتبط و سیستم مدیریت توزیع طرح فهام و هم­چنین بررسی تدوین نقشۀ راه و اسناد امنیت سایبری مربوط به طرح فهام ازجمله اقداماتی بوده است که ازطریق بنرهای نمایشگاهی و ارائۀ توضیحات و مشاوره ­های تخصصی ازسوی کارشناسان سابا جهت بازدیدکنندگان ارائه گردیده است.

 

 

 

 

توزیع گستردۀ کتاب­های تخصصی ازجمله فراسامانۀ هوشمند اندازه­گیری و مدیریت انرژی، بالندگی تولید ملی در سایۀ فن ­آوری نانو و سایر نشریات ازجمله دیگر فعالیت ­های سابا در این نمایشگاه بوده است.

 

 

 

 

هم چنین لازم به ذکراست که مدیرعامل سازمان تنظیم مقررات رادیویی ازاین نمایشگاه و غرفه سابا بازدید به عمل آورد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;