طرح‌های برق‌رسانی در جنوب افتتاح شد

به گزارش تاسیسات نیوز، یک هزار و 700 میلیارد ریال طرحهای شرکت برق منطقه ای با حضور معاون وزیر نیرو در شهرهای ایذه و باغملک افتتاح و کلنگ زنی شد.


معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در حاشیه کلنگ زنی احداث پست 300/132 کیلو ولت میداوود در جمع خبرنگاران گفت: حدود 700 میلیارد ریال طرح در ایذه کلنگ زنی و یک هزار میلیارد ریال نیز در باغملک افتتاح شده که هدف از اجرای آن تکمیل زیرساخت ها و رفع مشکلات برق در این دو شهرستان است.

 

هوشنگ فلاحتیان افزود: با فاز نخست پست 300/132 کیلو ولت میداوود به ظرفیت 100 مگا ولت آمپر ضمن افزایش ظرفیت و تامین انرژی برق مورد نیاز مشترکین خانگی و صنعتی، افزایش پایداری و کاهش احتمال خاموشی مشترکین خانگی و صنعتی، امکان مکانیزه شدن کشاورزی نیز فراهم خواهد شد.


فاز نخست پست 300/132 کیلو ولت میداوود به ظرفیت 100 مگا ولت آمپر با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، نماینده ایذه و باغملک، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و معاون استاندار خوزستان کلنگ زنی شد.

 

اعتبار این طرح 210 میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و پرداخت شده است.

 

در کنار افتتاح این پست، اتصال پست 132 کیلو ولت میداوود به شبکه سراسری از طریق ورود و خروج خط 132 کیلو ولت رامهرمز-باغملک توسط پست میداوود نیز احداث و عملیات اجرایی هفت کیلومتر خط 132 کیلو ولت 2 مداره تک سیمه نیز آغاز شد.

 

ارزش سرمایه گذاری این طرح 50 میلیارد ریال بوده و هدف از اجرای آن، به برق دار کردن پست 132 کیلو ولت میداوود، تامین انرژی مشترکین جدید خانگی، صنعتی، کشاورزی و تجاری و ایجاد زیر ساخت های لازم جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی در راستای پایداری و تقویت شبکه برق ناحیه مارون اشاره کرد.

 

تمام مراحل طراحی و خدمات مهندسی پست و ورود و خروج رینگ مذکور و همچنین ساخت تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکت های داخلی انجام شده است.

 

گفتنی است هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در یک سفر دور روزه به خوزستان و با حضور مسئولان استانی طرح های شرکت برق منطقه ای خوزستان را در شهرهای اهواز، ایذه و باغملک کلنگ زنی و افتتاح کرد.

 

ارزش سرمایه گذاری طرح افتتاح شده در اهواز 64 میلیارد ریال و ارزش ریالی طرح های افتتاح و کلنگ زنی شده در در ایذه و باغملک17 هزار میلیارد ریال عنوان شده است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;