طرحی نو/ به بهانه انتشار نخستین شماره ماهنامه «مهندسی تاسیسات»

مهندس روح اله واصف/ صاحب امتیاز و مدیرمسئول: خداونــد متعــال را شــاکرم کــه بــه همــت همــکاران عزیــزم و بــه لطــف خواننــدگان وفادارمــان و بــه احتــرام تمـام همـکاران پرتلاشم در سراسـر ایـران و جهـان، امـروز میتوانیـم نخسـتین ماهنامـه الکترونیکـی صنعـت تأسیسـات ایـران را بـا نـام مهندسـی تأسیسـات رونمایـی کنیـم.
فرزنـدی کـه امـروز متولـد شـده و بـه امیـد خـدا قـرار اسـت رشـد کنـد و ببالـد، میخواهـد جـای خالـی مهمـی را پـر کنـد کـه بـرای یکـی از پنـج صنعـت تـراز اول ایــران نبــود آن مشــهود بــود. در عصــری کــه بســیاری از انجمنهــا و ســازمانها در تلاشند تــا اخبــار خــود را در قالـب ماهنامه هـای الکترونیکـی منتشـر کننـد وجـود یـک ماهنامـه حرفـهای الکترونیکـی بـا امـکان انتشـار نامحــدود میتوانــد بســیار مؤثـر و مثمـر ثمـر باشــد.
بــا توجــه بــه تجربــه فوق العــاده ای کــه در انتشــار بیــش از ۳۶۰ شــماره هفته نامــه تأسیســات نیــوز داشــته ایم و نفــوذ بســیار بــالای ایــن هفته نامــه الکترونیــک در جوامــع مختلــف را مشــاهده کردهایــم، امــروز میتوانیــم ماهنامــه را تولیــد محصولــی موفــق و باســابقه ولــی در شــکلی جدیــد بدانیــم.
خـط فکـری نشـریه مسـتقل خواهـد بـود همچنـان کـه تاکنـون بـوده اسـت و بـا احتـرام بـه تمـام عقایـد مختلـف، در تــاش بــرای مقابلــه بــا انحصارگرایــی خواهــد بــود. لــذا پذیــرای تمــام نظــرات صاحبنظــران، متفکــران و پیشکسـوتان ایـن حرفـه اسـت و البتـه بـرای جوانـان احترامـی خـاص قائـل. ماهنامــه تــاش دارد چنــد گــروه مختلــف ســازندگان و تأمین کننــدگان کالا، پیمانــکاران و مجریــان، طراحــان و مشـاوران را در برگیـرد. مقـالات علمـی بـا رویکردهـای دانشـگاهی و تحقیقاتـی بـه اهـل خـود واگـذار می شـود.
و در اینجـا می کوشـیم تـا علـوم را از دیـد کاربـردی نـگاه کنیـم و بـا توجـه بـه طیـف مخاطبـان و زمانـی کـه بـرای مطالعــه دارنــد، مطالبــی را انتخــاب و منتشــر کنیــم کــه بتوانــد گره هــای بــزرگ موجــود را حــل کنــد. بررســی انتقـادی بازارهـای مرتبـط از مـوارد مهمـی اسـت کـه باعـث می شـود اقتصـاد مهندسـی را در دسـتور کار داشـته باشـیم.
ارتبـاط بـا شـبکه بـزرگ تأسیسـات ایـران چـه در بخـش مهندسـی مکانیـک و چـه در بخـش مهندسـی بـرق و بـا تصمیـم گیـران مؤثـر آن نیـز از مـوارد مهمـی اسـت کـه قصـد داریـم بـه آن بپردازیـم.
خبر به شکل روزمره و داغ آن در ماهنامه نخواهد بود و به سایت و هفته نامه موکول خواهد شد. همچون گذشته بر عهد خود پایبندیم. اینک این شما و این تصویری واقعی بر بستر
منبع تاسیسات نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;