صنایع یکتا تهویه اروند

  • ساخت: تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع ایران

  • مدیر عامل:منوچهر شجاعی

  • تلفن:۰۲۱۵۱۰۴۱۰۰۰

  • آدرس:تهران، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار استقلال، شماره ۱۰۱

  • آدرس سایت:www.arvandcorp.com

  • ایمیل:adv@arvandcoro.com

 این شرکت سال ۱۳۶۵ تحت نام تهویه اروند در زمینه ی  تولید تجهیزات تهویه مطبوع آغاز به کار نمود.

به گزارش تاسیسات نیوز،  در سال ۱۳۷۴ تحت عنوان صنایع یکتا تهویه اروند  با سرمایه ۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، شماره ثبت ۱۱۷۸۴۷ ، به فعالیت ادامه داده است ،کارخانه شرکت در حوالی سه راه آدران رباط کریم، شهرک صنعتی شهید زواره ای، در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع احداث گردید و در سال۱۳۸۳ کارخانه شماره ۲ در شهرک صنعتی شمس آباد در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع که انحصاراً جهت تولید ومونتاژ چیلرهای گاز سوز تحت لیسانس شرکت ROBUR ایتالیا ، تاسیس گردید.

با  توجه به گسترش روز افزون شرکت صنایع یکتا تهویه اروند و لزوم افزایش فضای کاری ، اداری و رفاهی ، این شرکت تصمیم به احداث کارخانه ای جدید با امکانات و وسعت فضای کافی نمود .

به همین منظور زمینی به مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع واقع در فاز ۲ شهرک صنعتی شمس آباد خریداری گردید و کارخانه ای جدید با امکانات بالا که درسطح سایر رقبا کم نظیر است ،ایجاد گردید. این امکانات قابلیت تولید در سطح چندین برابر گذشته و پایین آوردن قیمت تمام شده برای محصولات را به ارمغان می آورد.

با توجه به رویکردهای نوین در جهان امروز و افزایش رقابت در صنایع مختلف، دیگر زمان آن رسیده که از نیروی انسانی تعریف دیگری داشته باشیم و می‌توان گفت که نه تنها، از دیگر عوامل سازمانی همچون سرمایه و غیره، اولویت بالاتری دارد بلکه خود تعیین کننده اثر گذاری و چگونگی بهره برداری از عوامل مذکور می‌باشد، اما به طور قطع این مهم توسط نیروی انسانی دانش محور و متخصص میسر است.

سرمایه انسانی با کارائی و تخصص مناسب از جمله مهم‌ترین ارکان شرکت صنایع یکتا تهویه اروند می‌باشد که با دانش و تخصص خود می‌تواند در روند رو به رشد و ارائه خدمات ما تاثیر به سزایی داشته باشد. هم‌اینک در صنایع یکتا تهویه اروند، نیروهای فنی کارآزموده و دانش‌ آموخته‌ای گرد هم آمده‌اند که از نظر توان علمی و پشتوانهٔ دانش و تجربه یکی از زبده‌ترین تیم‌های تخصصی فنی در میان شرکت‌های فعال در بازار صنعت تهویه کشور به شمار آیند.

مدیران صنایع یکتا تهویه اروند تلاش کرده‌اند تا افزون بر تربیت نیروی انسانی یادگیرنده، برای نهادینه کردن دانشی که در اختیار نیروهای انسانی قرار دارد، برنامه‌های عملی و قابل اجرایی در پیش گیرند. افزون بر این، شرکت صنایع یکتا تهویه اروند با برنامه‌ای منظم و به صورت مستمر در حال افزایش تعداد کارکنان است تا در صورت نیاز هر یک از واحد‌ها و بخش‌ها، نیروهای شایسته، علاقه‌مند و پرتلاش برای پیوستن به خانوادهٔ یکتا تهویه اروند انتخاب شوند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;