صدور پایان کار بدون تاییدیه ایمنی آسانسور خلاف قانون است

 مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: اخذ تعهد از مالکان ساختمان‌های دارای آسانسور و صدور پایان کار برای این ساختمان‌ها بدون تاییدیه ایمنی آسانسور توسط شهرداری‌ها خلاف قانون است.
به گزارش تاسیسات نیوز، هاشم علایی روز سه‌شنبه در نشستی با فرماندار بیله‌سوار مغان افزود: شهروندان استان  به هیچ عنوان از آسانسورهایی که گواهی‌نامه ایمنی رسمی و معتبر استاندارد ندارند، استفاده نکنند.
او  به اجباری شدن دریافت نشان استاندارد برای جایگاه‌های سی ان جی استان اشاره کرد و افزود: از فعالیت جایگاه‌های فاقد استاندارد جلوگیری شده و بازرسی‌های ادواری در این زمینه صورت می‌گیرد و جایگاه‌های سی ان جی بیله‌سوار هم استاندارد هستند.
وی همچنین با اشاره به ضرورت استاندارد بودن تجهیزات شهربازی‌ها بیان کرد: شهربازی‌های مستقر در پارک‌های بیله‌سوار دارای گواهی استاندارد نیستند و فعالیت آنها  تخلف است.
حسن قبادی ، فرماندار بیله‌سوار مغان نیز گفت: باید تلاش کنیم که مردم درک و شناخت بیشتری از ضرورت و اهمیت استاندارد در جامعه پیدا کنند.
وی بیان کرد: فرمانداری بیله‌سوار آمادگی دارد تا در ترویج فرهنگ استاندارد با هدف رعایت حقوق شهروندی برنامه‌ای مشترک با اداره کل استاندارد و با هماهنگی ادارات شهرستان داشته باشد.
بیله‌سوار در شمال اردبیل واقع است.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;