صدای اعتراض آسانسورکاران هم بلند شد

به گزارش تاسیسات نیوز، هشتاد و یکمین جلسه شورای رقابت در ارتباط با بروز رویه ضد رقابتی و حذف کارتابل فنی کالاهای اساسی صنعت آسانسور برگزار شد.
جلسه شورای رقابت در ارتباط با بروز رویه ضد رقابتی و حذف کارتابل فنی کالاهای اساسی صنعت آسانسور به طرفیت ماشین آلات وزارت صنایع و با حضور نمایندگان سندیکای صنایع آسانسور و جمعی از اعضای صنعت و نماینده اتحادیه کشوری و همچنین رئیس هیت مدیره انجمن تولید کنندگان موتور گیربکس در مرکز ملی رقابت برگزار گردید.
در ابتدا نماینده سندیکا ضمن درخواست حذف کارتابل فنی به بیان مشکلات پدید آمده بدلیل وضع محدودیت در واردت کالاهای اساسی خصوصا موتور گیربکس و پله برقی پرداخته و خواستار وضع تعرفه به تناسب قدرت و سرعت موتورگیربکس ها را نموده سپس یکی از اعضای صنعت ضمن انتقاد به عدم تناسب بین رشد قیمت موتورگیربکس و افزایش قیمت دلار نسبت به توزیع ناعادلانه کالاهای اساسی و تاثیر مخرب آن در صنعت پرداخت.
در ادامه رئیس هیت مدیره انجمن تولید کنندگان موتورگیربکس ضمن رد ادعاهای مطرح شده بیان داشتند که بازار فعلی از موتورگیربکس اشباع است و همچنین ضمن رد گرانی قیمت موتورگیربکس و پله برقی بهای آنها را نسبت به کشورهای همسایه بسیار مناسب دانست .
در ادامه جلسه نمایندگان سندیکا و نماینده اتحادیه کشوری موارد دیگری را در ارتباط با توزیع نامطلوب کالاهای اساسی و مشکلات بوجود آمده در ارتباط با وضع کارتابل فنی را برای اعضای شورا توضیح دادند
شورا ضمن استماع خواسته های طرفین جهت بررسی و اتخاذ تصمیم مقتضی (صدور رای ) وارد شور گردید .
رای شورا پس از صدور و ابلاغ به اطلاع اعضای محترم خواهد رسید .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;