شارژ تلفن همراه با انرژی خورشیدی

به گزارش تاسیسات نیوز، هدف هاب‌های BuffaloGrid این است که به یک میلیارد انسان که در حال حاضر به توان دسترسی ندارند، امکان اتصال با تلفن همراه را بدهد.


از این یک میلیارد نفر در جهان، ۶۵۰ میلیون نفر تلفن همراه دارند. با فراهم کردن انرژی و تلفن همراه برای کسانی که دور از شبکه هستند، از شکاف دیجیتالی موجود در جهان کاسته می‌شود. از طریق این هاب، افراد می‌توانند تلفن همراه خود را با انرژی خورشیدی شارژ کنند.


هدف هاب‌های BuffaloGrid این است که به یک میلیارد انسان که در حال حاضر به توان دسترسی ندارند، امکان اتصال با تلفن همراه را بدهد.



از این یک میلیارد نفر در جهان، ۶۵۰ میلیون نفر تلفن همراه دارند. با فراهم کردن انرژی و تلفن همراه برای کسانی که دور از شبکه هستند، از شکاف دیجیتالی موجود در جهان کاسته می‌شود.

از طریق این هاب، افراد می‌توانند تلفن همراه خود را با انرژی خورشیدی شارژ کنند.

دنیل بکرا، هم بنیانگذار این استارتاپ، BuffaloGrid را در سال ۲۰۱۵ پایه گذاری نمود و الان، در ۲۰ روستای دور از شبکه در هند در حال کار است.

بکرا می‌گوید: ما هاب‌های خود را به صورت رایگان به کارآفرینان محلی می‌دهیم، تا از خدمات فروش توان توسط آنها، درصدی از درآمد را به دست آوریم. هدف بعدی چیست؟ این که تا نیم میلیون نفر در هند در سال ۲۰۱۸ پوشش داده شوند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;