سی ان جی چه کارهایی که نمیکند

سی ان جی چه کارهایی که نمیکند

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری شانا، سی ان جی و مینی ال ان جی قادر به گاز رسانی به شهرستان هایی است که گاز ندارند.
شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی از طریق سی ان جی گازرسانی می شود.
معاون امور مهندسی و بهره برداری شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، گازرسانی به ٥٠٠ هزار خانوار از مجموع ٢.٣ میلیون خانوار ایرانی از طریق سی ان جی انجام می شود.
مجتبی شیخ بهایی افزود: در حوزه گازرسانی به روش سی ان جی علاوه بر شهرستان نهبندان که صرفه اقتصادی دارد برای تعدادی از شهرها در استان خوزستان نیز توزیع پاکتها انجام شده است.
وی اعلام کرد: هم اکنون مناقصه اجرایی شده و در تعدادی از شهرهای دیگر نیز در دست اقدام است تا گازرسانی از طریق سی ان جی را گسترش دهیم.

استفاده از مینی ال ان جی برای تامین گاز روستاها و افزایش توان صادرات

معاون امور مهندسی و بهره برداری شرکت ملی گاز ایران در ادامه به طرحهای این معاونت در حوزه استفاده از مینی ال ان جی برای تامین انرژی شهرها و افزایش ظرفیت صادرات اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه پیمانکاران در سطح کشور توسط فراخوان شناسایی و ارزیابی کیفی نیز شده اند.
به گفته وی، در همین راستا، بزودی پاکتهای مربوط به شهر کجور شهرستان نوشهر در استان مازندران که می خواهیم از طریق ال ان جی گازرسانی کنیم توزیع می شود.
شیخ بهایی تاکید کرد: پیمانکاران در مورد صادرات نیز ارزیابی کیفی شده و تعدادی از شرکتها اعلام آمادگی کرده اند که بزودی توزیع پاکتها در این زمینه نیز انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;