سیستم صرفه جویی انرژی تاسیسات بیمارستانها

 

سیستم صرفه جویی انرژی در تاسیسات بیمارستانی ساخته شد

 



به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرمرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس گفت: از سوی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس سیستم صرفه جویی انرژی در تاسیسات بیمارستانی ساخته شد.

 

به نقل از تسنیم، محمد نوبخت در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد اظهار داشت: در هفته گذشته دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس در نمایشگاه هفته پژوهش مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و توانست دستاوردهای خود را در یک فضای علمی عرضه کند.

 

وی با اشاره به ثبت اختراع ثبت تابلوهای آموزشی هوشمند اشاره کرد و افزود: وایت برد هوشمند نیز که توس دانشجویان این دانشگاه آماده شده به مناسبت هفته پژوهش توسط دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس رونمایی می‌شود.

 

نوبخت گفت: گردشگری مجازی سلامت، سیستم صرفه جویی انرژی در تاسیسات بیمارستانی، دستگاه دیجیتال فیلم‌های پزشکی و تولید و کشت زعفران از جمله دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است که در این هفته رونمایی می‌شود.

 

مدیرمرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه در 11 کارگروه فناورانه فعالیت‌های دانشگاه آزاد مشهد دنبال می‌شود خاطر نشان کرد: آزمایشگاه ویژه تجهیزات پزشکی و آنالیز حرکت نیز در ماه گذشته به مرحله نهایی رسیده و امیدواریم این محصول تا پایان سال به مرحله اجرایی می‌رسد.

پایان پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;