سیستم شستشو/فیلتر مبرد

به گزارش تاسیسات نیوز، این مجموعه شستشوی مبرد/فیلتر یک هسته فیلتر با واسطه قابل تعویض در یک چیدمان بای پس از جریان مکش اصلی برای جلوگیری از تمیزکردن سیستم بعد از نصب اولیه، تعمیر سیستم یا کار مجدد در ارتباط با نوآوری فراهم می کند.

 

 

 

مجموعه با بای پس و شیرهای قطع کن جریان اصلی و نیز شیر کنترل ورودی فیلتر کامل می شود تا مانع جریان معکوس و برگشت آلاینده ها در صورت قرار نگرفتن درست ولوهای توپی شود. یک وسیله احیای فشار مکمل نیز برای جیوگیری از افزایش فشار اجزای مجموعه و محفظه فیلتر تعبیه می شود.

 

هدف


این مجموعه فیلتر خط مکش تضمین کیفیتب تاسیسات پروژه VRF را افزایش داده و حرکت احتمالی آلاینده ها در لوله کشی که ممکن است سبب اسیب بلندمدت کمپرسور و سایر قطعات مهم شود را به حداقل می رساند.

 

 

 

سیستم های VRF میتسوبیشی الکتریک قبلا در صافی های واقع در جریان اصلی اجزای سیستم بودند؛ با این وجود ذرات ریزتر حاصل از تخلیه نامناسب نیتروژن در زمان لحیم کاری و میز سایر اشغال ها و رسوباتی که درست از محل لوله ها قبل از نصب جدا نمی شوند ممکن است از مش صافی های سیستم عبور کرده و سبب فرسایش و خوردگی و خرابی زودرس اجزای خاص شوند.

 

 

کاربرد


مجموعه فیلتر در لوله مکش اصلی بالای اتصالات مکش اصلی روی واحدهای خارجی VRF میتسوبیشی نصب می شود.
در زمان نصب اولیه، قبل از راه اندازی کمپرسور برای اولین بار، فیلتر خط مکش باز شده و خط بای پس اصلی بسته می شود تا 100% مبرد خط مکش در محیط فیلتر به جریان بیافتد.

 

 

 

پس از تکمیل شستشوی اولیه، مجموعه فیلتر مکش با بستن ولوهای مکمل جدا و ولو توپی بای پس باز می شود تا اجازه دهد جریان نامحدود به طور کامل وارد واحد خارجی شود و بقیه سیستم عملکرد نرمالی داشته باشد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;