سپاسگزاریم!

روح اله واصف

به گزارش تاسیسات نیوز، یادداشتی که مطالعه می کنید سرمقاله شماره 176 هفته نامه تاسیسات نیوز می باشد.



همکاران عزیز سلام و خداقوت

 

بسیاری از شما را در نمایشگاه تاسیسات در غرفه آکادمی کاشانه و غرفه تاسیسات نیوز ملاقات کردیم. با بسیاری از شما رفقای همراه دیداری تازه کردیم و البته یاران همراهی پیدا کردیم. دوستی‌هایی که ایجاد شد نوید روزهای خوب آینده را می‌دهد.

 

 

 

دیدن کاشانه‌ای‌های قدیمی که اکنون در پروژه‌های مختلفی مشغول طراحی، نظارت، اجرا و یا فروش هستند ما را به‌درستی راهی که برگزیده‌ایم امیدوار کرد و البته به ادامه راه راسخ‌تر. یکی از همکاران اکنون بیمارستان بزرگی را در دست طراحی دارد و با جدیت اعلام می‌کند تاسیسات را با ما آغاز کرده است.





همکار دیگری با تعجب عنوان می‌کند که چرا لوح فشرده جادوگر حرفه‌ای ما روی پیشخوان می‌ماند و بلافاصله تمام نمی‌شود و ده‌ها داستان جالب از استفاده کاشانه‌ای‌ها از نکات مطرح شده در کلاس‌ها.

 

 

 

در این میان استقبال حرفه‌ای‌ها از محصولات جدید ما که سری مشاور حرفه‌ای است ما را مشعوف نمود و حالا کاشانه سبد محصولات خود را برای همه تاسیساتی های ایران کامل کرده است. کلاس آموزشی از تکنیسین‌ها تا مهندسان در هر سطحی و منابع علمی از تازه‌واردان تا کهنه‌کارها.

 

 

 

اما ترجمه اشری، این تازه‌ترین عضو خانواده تاسیسات ایران، خود داستانی دیگر دارد. ممنون از این‌همه استقبال بی‌نظیر و از این‌همه دلگرمی شما. بسیاری از اساتید دانشگاه این کتاب را خریدند تا به قول خود کمکی کنند به ادامه این راه.





بسیاری از کاشانه‌ای‌ها که مدام در کلاس‌ها مثال‌هایی از این کتاب می‌شنیدند و منتظر ترجمه‌ای سالم و پاکیزه از آن بودند در همان روز اول موجودی غرفه ما را خریدند و ما را مجبور به تجدید خرید از ناشر کردند و همه خریداران از ما قول گرفتند که جلدهای بعدی را به‌سرعت روانه بازار کنیم. قول دادیم و بر عهد خود خواهیم ماند.

 

 

 

این‌همه محبت شما در این چهار روز که گاهی باعث ازدحام بسیاری در غرفه می‌شد، باعث شد هیچ‌یک از همکاران مستقر در غرفه نتوانند به گشت و گذار نمایشگاهی بروند و حتی خود من سه سالن را از دست دادم، پیامی شفاف برای همه ما داشت. اگر برای این همکاران عزیزتر از جان هرچقدر زحمت بکشیم، آن‌ها قدر این زحمات را می‌دانند و سطح توقعات خود را بالاتر می‌برند.

 

 

 

 

ما باید مدام استانداردهای خود را بالاتر ببریم و سعی کنیم پاسخگوی تقاضای همکاران خود باشیم. هرچند که دست ما کوتاه و خرما بر نخیل!

 

 

تا بعد!







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;