سخت شدن زندگی یا گازهای بدبو

به گزارش تاسیسات نیوز، یکی از مخاطرات زندگی مردم دنیا انتشار گازهای بدبو است که حتی عامل مرگ و میر نیز می شود. در جنوب غربی تبریز مردمان آذری زبان با این مشکل سخت دست و پنجه نرم می کنند.





اصغر آدی بیگ، رئیس شورای شهر سردرود، در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این واحدها بعد از نصف شب گازهای تولید شده را در فضا آزاد می کنند و من از مسئولانی که دلشان به حال مردم می سوزد می خواهم که چاره ای بیاندیشند.





وی افزود: با توجه اینکه شوراها زیر نظر فرمانداری هاست، نامه ای به فرمانداری تبریز نوشتیم و دو سال قبل با شکایتی که از سوی فرمانداری تنظیم و به دادگاه ارایه شد، دادگاه خسروشهر به عنوان دادگاه مرجع این نیروگاه را پلمپ کرد اما متاسفانه باز این واحدها به آلایندگی ادامه دادند و گازهای تولیدی خطرناک را که موجب خشک شدن درختان و اذیت مردم می شود، شبانه در فضا آزاد می کنند.

 

 

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود بودجه و اختیارات شوراها اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری سردرود 100 میلیارد ریال است و با این مبلغ نمی توان کاری برای شهر کرد، از این رو شهرداری برای تامین اعتبار طرح های عمرانی به سراغ بخش خصوصی رفته است و ما از نمایندگان مردم در مجلس می خواهیم که به مشکلات حوزه های انتخابی خود رسیدگی و شوراها را یا منحل و یا اختیارات شان را زیاد کنند.

 

 

 

 

آدی بیگ همچنین از تسهیلات شهرداری برای اجرای فاضلاب در این شهر خبر داد و افزود: طرح فاضلاب این شهر که مصوبه 8 سال قبل است، به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل شده بود، اما با تسهیلات ارایه شده و کمک بخش خصوصی این طرح در ضلع جنوبی شهر آغاز شده است.

 

سردرود با 32 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی تبریز واقع شده است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;