سامانه جامع نظام پیشنهادها در گاز

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از راه‌اندازی سامانه جامع نظام پیشنهادها در شرکت با همکاری شرکت ملی گاز ایران خبر داد.


وی گفت: این سامانه توسط شرکت ملی گاز ایران تهیه و به‌صورت یکپارچه در اختیار شرکت‌های تابعه قرار گرفته و نصب و راه‌اندازی شده است که ضمن برخورداری از قابلیت‌های فراوان آن، برای کارکنان شرکت قابل دسترسی و استفاده است.


رحیمی با اشاره به قابلیت‌های این سامانه افزود: از ویژگی‌های مهم این نرم افزار می‌توان به فرآیند پیشنهادگیری برای کارکنان و مهمانان، ارجاع پیشنهاد‌ها به کمیته‌های تعیین شده برای اخذ نظر کارشناسی، قابلیت اخذ آمار و اطلاعات به‌صورت سیستمی، مشاهده جامع گردش کار یک پیشنهاد و موارد مرتبط دیگر اشاره کرد.


وی در ادامه گفت: تمام پیشنهادهای واصله از شروع به کار نظام پیشنهادها (سال ۸۳) تاکنون که نزدیک به ۷هزار پیشنهاد را شامل می‌شود و همچنین اطلاعات پایه کارکنان شاغل در گاز گلستان در نرم افزار جدید تغذیه شده و کاربران می‌توانند به سهولت از اطلاعات مورد نظر استفاده کنند.


مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار کرد: امیدواریم با همفکری و مشارکت همکاران بتوانیم همچنان در زمینه مسائل مختلف سازمان و بهبود و تعالی فعالیت‌های شرکت، شاهد نتایج درخشانی باشیم.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;