سال ها پس از تاریکی!

معاون وزیر نیرو در اموربرق و انرژی گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده مشکلی برای تامین سوخت نیروگاه‌ها نداریم و برای فصل تابستان نیز برنامه‌ریزی‌ها آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که با همکاری مردم مشکلی برای تامین برق وجود نداشته باشد.
به گزارش تاسیسات نیوز، همایون حایری با اشاره به آخرین وضعیت تامین برق برای زمستان، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که از سوی شرکت گاز صورت گرفته وسهم گاز بسیار خوبی در اختیار نیروگاه‌ها قرار گرفته است، مشکل خاصی برای تامین سوخت نداریم.
وی افزود: این مساله موجب شده که سوخت مایع کمتری در نیروگاه‌ها استفاده کنیم و وضعیت تامین گاز علی‌رغم اینکه در برخی از نقاط کشور هوا سر شده به خوبی مدیت شده است و امیدواریم با همکاری که وجود خواهد داشت، زمستان امسال را نیز بدون مشکل پشت سر بگذاریم.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی درباره تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تامین برق در فصل تابستان نیز گفت: برای تابستان از همین الان برنامه‌ریزی‌ها آغاز شده تا ظرفیت نیروگاه‌ها افزایش یابد و در همین راستا خطوط انتقال توسعه یابد و به صورت هفتگی نیز برای این مهم جلساتی برگزار می‌شود.
به گفته حائری طبق ارزیابی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود که برای تابستان نیز با همکاری مردم مشکل نداشته باشیم، در تابستان امسال همکاری مردم بسیار خوب بود و امسال سال همکاری مردم در بخش مدیریت مصرف بود چراکه برای اولین بار بخش خانگی نسبت به سال‌های گذشته بدون هیچ محدودیتی میزان مصرف خود را کاهش داد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;