ساخت یک واحد تهویه مطبوع هوای تجاری

به گزارش تاسیسات نیوز، Nikkei گزارش می دهد این سازنده ژاپنی به دنبال ساخت واحدی برای تجهیزات تهویه بزرگ نزدیک کوالالامپور است که طبق جدول زمانی قرار است در سال 2018 راه اندازی شود.

 

 

 

 

این واحد در حومه کوالالامپور ساخته می شود که سرمایه گذاری اولیه آن 3 میلیارد ین (29.3 میلیون دلار) برآورد می شود.

 

 

 

 

دایکین اینها را تایید نکرده اما گزارش می شود کارخانه دستگاه ها را برای نصب در فوردگاه ها و تاسیسات تجاری تولید می کند و به نظر می رسد این می تواند یک واحد کاربردی دایکین باشد.

 

 

 

 

دایکین به دنبال گسترش عملیات فروش یک شرکت مادر در مالزی برای تجارت تهویه مطبوع تجاری جنوب شرقی آسیا تاسیس می کند. شرکت جدید تجهیزات سفارشی به تناسب سفارشات و نیز برنامه های نگهداری بلندمدت طراحی و تولید می کند. کارکرد فروش و ساخته به شرکت اجازه پاسخ بهتر به نیازهای مشتری را می دهد.

 

 

 

 

این شرکت ژاپنی تجهیزات تهویه مطبوع بزرگ را از چین به جنوب شرقی آسیا صادر می کند. به نظر می رسد در این بازار، تقاضا برای دستگاه های تهویه مطبوع بزرگ در یمان رشد ساخت و ساز در تاسیسات تجاری و آسمان خراش ها سالانه 10% رشد داشته باشد. با تولید دستگاه ها در محل، هدف دایکین رقابتی تر شدن در قیمت و سه برابر کردن تجارت جنوب شرق اسیا تا 30 میلیارد ین در آینده نزدیک می باشد.








انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;