ساخت کولر آبی سیار توسط نخبه نونهال بهبهانی

به گزارش تاسیسات نیوز، یکی از متربیان حلقه صالحین شهید ذره پایگاه شیخ صدوق (ره) به نام سینا رضایی زارع که خود نیز دانش آموز کلاس ششم می باشد موفق به ساخت کولر آبی سیار شد.





زارع در این خصوص گفت : این کولر که با منابع مالی شخصی و با حداقل هزینه بوده ، می توان گفت نمونه ای از بکارگیری اقتصاد مقاومتی در مقطع خود بوده است که با صرفه جویی تمام ، اختراع شده و از جانب خانواده و مسجد مورد حمایت قرار گرفته است.





وی در ادامه در خصوص تأثیرات این اختراع در سایر متربیان حلقات صالحین افزود : از زمانی که این وسیله ساخته شده و در سطح مسجد و در معرض دید متربیان صالحین قرار گرفته باعث ایجاد انگیزه در چند متربی دیگر شده و به سمت ساخت وسایل ابتکاری تمایل پیدا کرده اند و حتی خود ایشان نیز با همت مضاعف اقدام به ساخت وسیله دیگری نیز نموده است که برای خانواده های متربیان جالب بود و با تماس با سرگروه حلقه شهید ذره از این سبک اختراعات استقبال کرده و از حمایت و بازتاب خبر تشکر و قدردانی کردند.

 

 

چی شد که اختراع کردم؟

 

یه روز بعد از اینکه از مدرسه اومده بودم و مشغول درس خوندن بودم، نگاهم به پرده ای که تو خونمون بود افتاد چون شکل پرده به نوعی شبیه کولر آبی بود به این فکر افتادم که کولر آبی درست کنم وقتی دقیق بهش فکر کردم دیدم وسایل خیلی خاصی رو هم نمیخواد.

 

 

 

 

این کار از وسایل ساده ای همچون ظرف پنیر،چوب،آرمیچر و باتری تولید شده اما با توجه به فکر و ایده ای که پشت اون بود باعث شد تا کارایی اون رو بالا ببرم و در مکان های مختلفی میشه روی اون به عنوان یک کولر خوب حساب باز کرد.


 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;